Αύξηση 10% του τζίρου στα online σούπερ μάρκετ

Ημερομηνία:

Οι καταναλωτές συνεχίζουν να εμπιστεύονται τα Online Super Market για τις καθημερινές ανάγκες τους, κάνοντας περισσότερες ηλεκτρονικές παραγγελίες.

Για το διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου 2023, η αύξηση του τζίρου των Online Super Market ήταν 10% και άγγιξε τα 76 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.

Αξιοσημείωτη είναι επίσης και η αύξηση των παραγγελιών κατά 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, με τα τεμάχια που τοποθετούνται στο καλάθι να μειώνονται κατά 10%, ωστόσο η μέση αξία του κάθε προϊόντος αυξήθηκε κατά 10%.

Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα περιλαμβάνονται στο τριμηνιαίο report που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group.

Οι αυξήσεις
Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών ήταν: +33% σε προϊόντα για κατοικίδια, +19% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +13% σε ποτά και αναψυκτικά, +11% σε είδη αρτοποιίας, +10% σε βρεφικά είδη, +8% σε φρέσκα τρόφιμα, +8% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +6% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών κατά 8%.

Τέλος, η Δευτέρα εξακολουθεί να είναι η πιο δημοφιλής ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 17% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα. Σε παρόμοια τάση κινείται πλέον και η Παρασκευή, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό περίπου 17%.

Στην τρίμηνη έκθεσή της η Convert Group κάνει και ειδική αναφορά στην κατηγορία των φρέσκων τροφίμων, αφού ήταν η κατηγορία με την μεγαλύτερη συμμετοχή στην αξιακή ανάπτυξη για το 2022, με την αύξηση των σχετικών προϊόντων να ανέρχεται στο 8%.

Αντίστοιχα, η τοποθέτηση συσκευασμένων προϊόντων στα καλάθια των καταναλωτών κυμάνθηκε στα ίδια επίπεδα, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Πηγή: OT

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Οι ελιές, το λάδι και τα άλλα...

Από τους κλάδους τροφίμων, υλικών κατασκευών και ηλεκτρολογικού εξοπλισμού...

Συναγερμός στους παραγωγούς επιτραπέζιας ελιάς: Οι φόβοι...

Σε αναβρασμό ο κλάδος για την επιτραπέζια ελιά –...

Οι ελιές, το λάδι και τα άλλα...

Από τους κλάδους τροφίμων, υλικών κατασκευών και ηλεκτρολογικού εξοπλισμού...

Συναγερμός στους παραγωγούς επιτραπέζιας ελιάς: Οι φόβοι...

Σε αναβρασμό ο κλάδος για την επιτραπέζια ελιά –...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
DOLE Μπανάνες 300Χ250
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Η ζωή του Πάπα Φραγκίσκου: Από τα νιάτα του στο Μπουένος Άιρες έως τη Λέσβο

Ο Πάπας των φτωχών ασχολήθηκε όσο κανένας άλλος με...

Τύλισος Ηρακλείου: Το Πάσχα των νεκρών

Ένα πανάρχαιο έθιμο που έχει τις ρίζες του πολλούς...

Πάνω από 80 άτομα περισυνελλέγησαν σε θαλάσσιες περιοχές νότιας της Κρήτης σε δύο διαφορετικά περιστατικά

Δύο διαφορετικά περιστατικά με πρόσφυγες/μετανάστες, καταγράφηκαν στα νότια της...