Ανταποκρίνονται οι πολίτες στην έκκληση του Δήμου Ηρακλείου για ενημέρωση και ρύθμιση των οφειλών τους
Σπεύδουν να ενημερωθούν για τις οφειλές τους οι πολίτες από την Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου Ηρακλείου, μετά και το κάλεσμα – έκκληση που απεύθυνε ο Δήμος για την ανάγκη άμεσης ρύθμισης προκειμένου να αποφευχθούν υποχρεωτικά μέτρα είσπραξης.
Για να μην αιφνιδιαστούν οι πολίτες, ανακοινώνεται ότι ο Δήμος Ηρακλείου είναι υποχρεωμένος να ασκήσει αναγκαστικά μέτρα είσπραξης για τις ανείσπρακτες οφειλές που βεβαιώθηκαν ταμειακά το έτος 2019 καθώς και για τα ανείσπρακτα αυτοτελή πρόστιμα που βεβαιώθηκαν από το έτος 2004 έως και το 2018.
Μόνη περίπτωση για να μην ασκηθούν αναγκαστικά μέτρα είσπραξης, είναι να έχει γίνει διακανονισμός και να εξυπηρετείται κανονικά. Γι’ αυτό και καλούνται οι πολίτες να ενημερωθούν από την Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου Ηρακλείου και να προχωρήσουν στο σχετικό διακανονισμό.
Η διαδικασία ενημέρωσης και ρύθμισης από 2 έως και 24 ή 48 δόσεις, με δυνατότητα ακόμα και διαγραφής προσαυξήσεων υπό προϋποθέσεις (μη παραλαβής της ειδοποίησης, οικονομικής αδυναμίας λόγω γεγονότων ανωτέρας βίας, ή υπαιτιότητα της υπηρεσίας) μπορεί να γίνει με επίσκεψη στην Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου, ή τηλεφωνικά καλώντας στα 2813409145, 2813409146, 2813409456, 2813409459 και 2813409257, ή ηλεκτρονικά με τρία απλά βήματα:
1) Είσοδος στην ιστοσελίδα του Δήμου Ηρακλείου, με χρήση των κωδικών TaxisNet, ακολουθώντας το σύνδεσμο: https://www.heraklion.gr/e-services/e-pay/e-pay.html, όπου εμφανίζεται η ατομική καρτέλα οφειλών κάθε δημότη.
2) Άνοιγμα της καρτέλας οφειλών και επιλογή οφειλής.
3) Πληρωμή ή ρύθμιση της οφειλής.
Τα σχόλια είναι κλειστά.