Άλλο ένα χρυσό βραβείο για την τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης – Tourism Awards 2019

Ημερομηνία:

Ο Τουρισμός γιόρτασε για ακόμη μια φορά και η Κρήτη βγήκε νικήτρια. Οι καλύτεροι του ελληνικού Tουρισμού παρευρέθηκαν, την Τρίτη 9 Απριλίου, στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, για την απονομή των Tourism Awards 2019.

Η Κρήτη, με την στρατηγική της παρουσία στα social media, με μεθοδική δουλειά, καινοτόμες και έξυπνες ιδέες, ποιότητα και άρτιο καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, κατάφερε να κερδίσει, μέσω των λογαριασμών “Incredible Crete” σε Instagram και Facebook, στην κατηγορία “Digital & Technology”, το χρυσό βραβείο “Social Media Presence” για την Προβολή της Περιφέρειας Κρήτης στα Κοινωνικά Δίκτυα.

Το βραβείο παρέλαβε ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού, Μιχάλης Βαμιεδάκης, ο οποίος δήλωσε μεταξύ άλλων πως: «Η ολοκληρωμένη καμπάνια προβολής της Περιφέρειας Κρήτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κέρδισε τις εντυπώσεις, με βασικό πρωταγωνιστή την κρητική φιλοξενία, τον Πολιτισμό, τη γαστρονομία, τα προϊόντα και κυρίως τους ανθρώπους της.

Στα πλαίσια της στρατηγικής μας, μέσω των social media καταφέρνουμε να προσεγγίσουμε στοχευμένα σε όλο τον κόσμο το συγκεκριμένο κοινό, που ενδιαφέρεται ξεχωριστά για κάθε κατηγορία Τουρισμού και να αναδείξουμε τα μοναδικά πλεονεκτήματα του νησιού μας.

Το βραβείο αυτό είναι το επιστέγασμα των θετικών σχολίων που αποκομίζουμε συνεχώς διαδικτυακά. Το brand name της Κρήτης την ταξιδεύει και πάλι στην «πρώτη θέση» σε όλο τον κόσμο».

Σημειώνεται ότι τα Tourism Awards διοργάνωσε το Hotel & Restaurant της Boussias Communications, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ, της Marketing Greece και του ΞΕΕ.

Βιβλιοθήκη του Ελληνικού Τουρισμού

Στην τελετή ανακοινώθηκε επίσης η σύσταση της Βιβλιοθήκης του Ελληνικού Τουρισμού, η οποία θα δίνει τη δυνατότητα σε κάθε ενδιαφερόμενο να μελετήσει πετυχημένα case studies επιχειρήσεων και φορέων του κλάδου και να αντλήσει έμπνευση για να διαμορφώσει ή να εξελίξει τις δικές του πρωτοβουλίες.

Η βιβλιοθήκη εγκαινιάζεται την επόμενη εβδομάδα με 12 case studies πρωτοβουλιών που βραβεύτηκαν στα Tourism Awards 2019 και θα εμπλουτίζεται σε εβδομαδιαία βάση από τη δημοσιογραφική ομάδα του Hotel & Restaurant, με στόχο να περιλαμβάνει σύντομα δεκάδες δράσεις από διαφορετικούς τύπους επιχειρήσεων και φορέων.

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Τι πραγματικά συμβαίνει με τα ηλεκτρικά τον...

Κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου, τα ηλεκτρικά οχήματα...

Ολυμπιακός: Ο Μαρινάκης καλύπτει την Αύξηση Μετοχικού...

ΠΗΓΗ: www.gavros.gr Η χρονιά έκλεισε αγωνιστικά με τρόπο ιδανικό, για...

Τι πραγματικά συμβαίνει με τα ηλεκτρικά τον...

Κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου, τα ηλεκτρικά οχήματα...

Ολυμπιακός: Ο Μαρινάκης καλύπτει την Αύξηση Μετοχικού...

ΠΗΓΗ: www.gavros.gr Η χρονιά έκλεισε αγωνιστικά με τρόπο ιδανικό, για...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
DOLE Μπανάνες 300Χ250
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑΣ – ΒΙΟΖΩΕΛ – 300Χ250
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑ- 3-ΦΟΥΡΝΟΣ ΧΩΡΙΑΤΙΚΟ 300Χ250
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Full-body Detox: 8 φυσικοί τρόποι να αναζωογονήσετε το σώμα σας

Ακούγοντας τη λέξη «detox», το μυαλό μας συνήθως πηγαίνει...

Χανιά: «Εγκεφαλικά» σε χιλιάδες δημότες Χανίων για πληρωμή κλήσεων και άνω 10ετίας

«Σας ενημερώνουμε ότι, μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε στα...

Η Κρήτη στις περιοχές που ευνοούν «διαβολικούς» ανέμους σαν αυτούς που κατέκαψαν το Λος Άντζελες

Οι ανεξέλεγκτες πυρκαγιές στο Λος Άντζελες που έχουν προκαλέσει...