Ακρίβεια: Με μισοάδειο καλάθι οι καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ
Ακριβότερα πληρώνουν οι καταναλωτές ακόμη και μέρα με την ημέρα βασικά αγαθά του νοικοκυριού τους.
Ακρίβεια: Με μισοάδειο καλάθι οι καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ
Ακριβότερα πληρώνουν οι καταναλωτές ακόμη και μέρα με την ημέρα βασικά αγαθά του νοικοκυριού τους.
Δεν έχει τέλος το ράλι ακρίβειας, με τους καταναλωτές να βρίσκονται σε απόγνωση.
Οι συνεχείς ανατιμήσεις που παρατηρούνται ακόμη και από μέρα σε μέρα είναι μια πραγματικότητα που πλήττει βαθύτατα τις τσέπες των ελληνικών νοικοκυριών.
«Όργιο» αισχροκέρδειας στη διαδρομή από τον παραγωγό μέχρι το σούπερ μάρκετ κατήγγειλαν εκπρόσωποι αγροτών μιλώντας σε ημερίδα της ΓΣΕΕ με την ευκαιρία της καμπάνιας που ξεκινά για την αντιμετώπιση της ακρίβειας.
Σύμφωνα με παραγωγούς της Αιγιάλειας, τα λεμόνια πωλούνται 50 λεπτά από τον αγρότη, αλλά ο καταναλωτής τα βρίσκει στο σούπερ μάρκετ 2 ευρώ.
Σοκαριστική είναι η κατάσταση με τη σταφίδα, όπου ο αγρότης την πουλάει 70 λεπτά το κιλό και στο σούπερ μάρκετ πωλείται ακόμη και 7 ευρώ το κιλό.
Ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ, Γιάννης Παναγόπουλος δήλωσε: «Η ακρίβεια έχει ”οδηγήσει στα Τάρταρα” τους μισθούς και την αγοραστική δύναμη για όλες τις οικογένειες, απέναντι σε αυτή τη κατάσταση που η κυβέρνηση αδυνατεί να ανακόψει και φαίνεται ανίκανη και ανίσχυρη».
O φαύλος κύκλος της ακρίβειας συντηρείται και οδηγεί τους καταναλωτές σε μείωση αγορών ακόμη και σε βασικά αγαθά.
Η αισχροκέρδεια παρατηρείται ακόμη και στα κρέατα. Το κοτόπουλο φεύγει από τον πτηνοτρόφο 1 ευρώ και 7 λεπτά το κιλό ενώ ο καταναλωτής το αγοράζει έως και 5 ευρώ το κιλό από σούπερ μάρκετ και κρεοπωλεία.
Την ίδια ώρα, πλήθος καταγγελιών κάνουν οι αγρότες για τις παράνομες ελληνοποιήσεις οπωροκηπευτικών που λανσάρονται στην αγορά ως ελληνικά προϊόντα ενώ έχουν εισαχθεί από το εξωτερικό.
Τα σχόλια είναι κλειστά.