ΑΧΑ: Έμπρακτη στήριξη μετά τον σεισμό της Σάμου
με τον μηχανισμό Natural Catastrophes Response
Δίπλα στους ασφαλισμένους της μετά από ένα φυσικό καταστροφικό γεγονός βρίσκεται σταθερά η ΑΧΑ χάρις στον καθιερωμένο μηχανισμό της Natural Catastrophes Response.
Κατανοώντας την ανάγκη των ασφαλισμένων για άμεση και ουσιαστική στήριξη μετά την έλευση μιας φυσικής καταστροφής, η ΑΧΑ έχει καθιερώσει το ολοκληρωμένο σύστημα στήριξης Natural Catastrophes Response. Με τη βοήθειά του, η εταιρεία βρέθηκε έμπρακτα δίπλα και στους ασφαλισμένους της σεισμόπληκτους κατοίκους της Σάμου λίγες ώρες μετά τον σεισμό που καταγράφηκε την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020:
Ενημερώνοντάς τους μέσω sms και κατ’ ιδίαν τηλεφωνικών συνομιλιών.
Δίνοντάς τους τη δυνατότητα επικοινωνίας 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα είτε με τις ομάδες Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης είτε με εξειδικευμένα στελέχη Αποζημιώσεων Ασφαλίσεων Περιουσίας.
Αποστέλλοντας ομάδα πραγματογνωμόνων από την Κυριακή 2 Νοεμβρίου στην πληγείσα περιοχή με στόχο την καταγραφή των ζημιών, την ολοκλήρωση των προβλέψεων αποζημίωσης και την έναρξη καταβολής αποζημιώσεων από τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020.
Ιδιαίτερα χρήσιμη ήταν για άλλη μια φορά η καινοτόμος υπηρεσίας MyAXAway, χάρις στην οποία οι ασφαλισμένοι είχαν τη δυνατότητα επικοινωνίας με την εταιρεία μέσω βιντεοκλήσης από το κινητό τους τηλέφωνο για να αναγγείλουν τη ζημιά τής κατοικίας τους και να αιτηθούν αποζημίωση, πραγματοποιώντας εξ αποστάσεως την πρώτη εκτίμηση της ζημιάς που προκάλεσε ο σεισμός.
Ο κύριος Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, δήλωσε: «Αφετηρία κάθε στρατηγικού σχεδιασμού μας στην ΑΧΑ είναι η στιγμή της αποζημίωσης, με στόχο να βελτιώνουμε συνεχώς την ουσιαστική στήριξη που παρέχουμε σε έναν συνάνθρωπό μας όταν καλείται να διαχειριστεί έναν κίνδυνο. Κατανοώντας την επιρροή των φυσικών καταστροφών στη ζωή μας, γνωρίζοντας την υψηλή συχνότητα εμφάνισής τους στη χώρα μας – ειδικότερα σε ό,τι αφορά στους σεισμούς – και λαμβάνοντας υπόψη τα νέα δεδομένα που επιφέρει η κλιματική αλλαγή, έχουμε σχεδιάσει ένα πλέγμα υπηρεσιών και εργαλείων με στόχο να τα διαθέτουμε στους ασφαλισμένους μας τη στιγμή της εκδήλωσης ενός φαινομένου. Εν προκειμένω, ενεργοποιήσαμε το σύστημα στήριξης Natural Catastrophes Response για να βοηθήσουμε τους πληγέντες του σεισμού της Σάμου να διαχειριστούν άμεσα τις ζημιές που έχουν υποστεί οι ασφαλισμένες περιουσίες τους. Εκτιμούμε ότι, χάρις σε αυτόν τον μηχανισμό που έχουμε θεσμοθετήσει, θα είμαστε σε θέση να ενεργοποιήσουμε τις προκαταβολές αποζημίωσης 10 ημέρες μετά την εκδήλωση του φαινομένου.»
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ AXA
Ο Όμιλος ΑΧΑ είναι παγκόσμιος ηγέτης στην χρηματοοικονομική προστασία με 160.000
εργαζόμενους, εξυπηρετώντας περισσότερους από 108 εκατ. πελάτες σε 57 χώρες.
Για το έτος 2019, τα έσοδα ανήλθαν σε 103,5 δις ευρώ και τα λειτουργικά κέρδη
(κέρδη προ εκτάκτων κερδών επενδύσεων) σε 6,5 δις ευρώ.
Η κοινή μετοχή της ΑΧΑ είναι εισηγμένη και διαπραγματεύεται με το σύμβολο της ΑΧΑ στο Χρηματιστήριο
του Παρισιού. Ο Όμιλος ΑΧΑ συμπεριλαμβάνεται στους κύριους διεθνείς δείκτες βιώσιμης ανάπτυξης,
όπως ο Dow Jones Sustainability Index (DJSI) και ο FTSE4GOOD.
Είναι ιδρυτικό μέλος της Χρηματοοικονομικής Πρωτοβουλίας του Περιβαλλοντικού Προγράμματος των
Ηνωμένων Εθνών Αρχές για τη Βιώσιμη Ασφάλιση (UN Environment Programme’s Finance Initiative – UNEP FI)
και έχει υπογράψει τις Αρχές των Ηνωμένων Εθνών για Υπεύθυνες Επενδύσεις (UN Principles for
Responsible Investment).
Τα σχόλια είναι κλειστά.