Νέες, καινοτόμες, ηλεκτρονικές υπηρεσίες θα θέσει σύντομα ο Δήμος Ρεθύμνης στη διάθεση των συμπολιτών αλλά και όλων των πολιτών που επιθυμούν να επικοινωνήσουν με τις δημοτικές υπηρεσίες.
Όπως είναι γνωστό, ο Δήμος Ρεθύμνης έθεσε σε προτεραιότητα την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των δημοτών πολύ πριν την πανδημία, συγχρονίζοντας τον τρόπο λειτουργίας των υπηρεσιών του με τις επιταγές και προκλήσεις της ψηφιακής εποχής.
Η προνοητικότητα που επέδειξαν η δημοτική αρχή, ο Δήμαρχος κ. Γ.Χ. Μαρινάκης, ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος κ. Γ. Γεωργαλής και η εντατική ενασχόληση του Τμήματος Πληροφορικής με την υλοποίηση του προγράμματος ψηφιακής αναβάθμισης των δημοτικών υπηρεσιών, απέβη πολύτιμη την περίοδο που ακολούθησε και που-δυστυχώς- υφίσταται μέχρι σήμερα κατά την οποία, αναγκαστήκαμε όλοι οι πολίτες παγκοσμίως, λόγω πανδημίας, να εξοικειωθούμε με την τεχνολογία και να διεκπεραιώνουμε το σύνολο των υποθέσεων μας, ψηφιακά.
Αξιοποιώντας λοιπόν τις απειράριθμες δυνατότητες της τεχνολογίας, ο Δήμος Ρεθύμνης εγκατέστησε ένα σύνολο ηλεκτρονικών υπηρεσιών που είναι το πληρέστερο σε επίπεδο χώρας και εμπλουτίζεται διαρκώς με νέες δεδομένα και υπηρεσίες.
Σε αυτό το πλαίσιο, εγκαταστάθηκε σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο μέσω του οποίου, όλοι όσοι έχουν συναλλαγές με το Δήμο Ρεθύμνης, θα μπορούν εύκολα, άκοπα, χωρίς απώλεια χρόνου και ταλαιπωρία στην αναζήτηση του αρμόδιου τμήματος και υπαλλήλου, να εξυπηρετούνται, απλώς καλώντας το νούμερο 15700, που είναι ένα αυτοματοποιημένo τηλεφωνικό μενού, το οποίο περιλαμβάνει όλες τις δημοτικές υπηρεσίες και προωθεί την κλήση ανάλογα με την επιλογή που θα κάνει ο πολίτης που καλεί. Επιπλέον, έχει τη δυνατότητα καταγραφής ηχητικών μηνυμάτων σε ώρες εκτός ωραρίου λειτουργίας του Δήμου ή κατά τις αργίες τα οποία θα στέλνονται μέσω email στους αρμόδιους υπαλλήλους προς διεκπεραίωση.
Οι πολίτες θα εξυπηρετούνται από το χώρο που βρίσκονται άμεσα και θα λαμβάνουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται, ενώ έχουν ήδη τη δυνατότητα να καταθέτουν τα αιτήματα τους, να εξυπηρετούνται και να ανταποκρίνονται στις υποχρεώσεις τους μέσω των διαθέσιμων εφαρμογών (αιτήματα, πληρωμές οφειλών κλπ):
1. Στην επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου : www.rethymno.gr/e-services.
2. Μέσω της εφαρμογής για κινητά «Δημότης Ρεθύμνου» στο www.rethymno.gr/e- services/apps
Σημειώνεται ακόμη ότι, τις επόμενες 10 ημέρες θα τεθεί σε λειτουργία η νέα Online εφαρμογή Διαχείρισης Αιτημάτων Σχολείων. Σύντομα λοιπόν, και αποκλειστικά μέσω αυτής της εφαρμογής, τα Σχολεία του Δήμου Ρεθύμνης θα υποβάλλουν τα αιτήματα τους ηλεκτρονικά, διαδικασία που θα ωφελήσει αμφότερους: Ο Δήμος Ρεθύμνης και το Τμήμα Παιδείας του, θα έχουν πληρέστερη και πιο οργανωμένη εικόνα για το σύνολο και το περιεχόμενο των αιτημάτων των Σχολείων, συνθήκη που θα ευνοήσει την καλύτερη ιεράρχηση των αναγκών και την αποτελεσματικότερη διαχείριση και ικανοποίησή τους.
Επιπλέον, ο Δήμος θα έχει τη δυνατότητα να απαντήσει άμεσα στους αιτούμενους Διευθυντές για την προώθηση του αιτήματος του σχολείου τους, την οποία άλλωστε θα μπορούν να παρακολουθούν και οι ίδιοι οι ενδιαφερόμενοι, σε όλα της τα εξελικτικά στάδια (σε ποια υπηρεσία ανατέθηκε, σε ποιον υπάλληλο, την πορεία των έργων που κρίθηκαν αναγκαία κλπ)
Επίσης, το επόμενο διάστημα θα τεθεί σε λειτουργία ακόμη μία νέα Online εφαρμογή, η οποία θα προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού με τις υπηρεσίες του Δήμου. Πρόκειται για μία εφαρμογή η οποία αναμφίβολα θα διευκολύνει την καθημερινότητα των πολιτών, απαλλάσσοντας τους από την ταλαιπωρία, την απώλεια χρόνου αναμονής σε υπηρεσίες, κλπ. Με εύχρηστο τρόπο, οι Δημότες θα αναζητούν την υπηρεσία που χρειάζονται και θα προγραμματίζουν το χρόνο επίσκεψης τους, επιλέγοντας την ημέρα και ώρα, μέσω ηλεκτρονικού ημερολογίου, ενώ παράλληλα θα τους παρέχονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για την εξυπηρέτηση τους (δικαιολογητικά που πρέπει να έχουν μαζί τους κλπ) .
Eλπίζουμε οι συμπολίτες να κάνουν χρήση των νέων ηλεκτρονικών υπηρεσιών που στόχο έχουν, πρωτίστως, τη δική τους διευκόλυνση.
Τα σχόλια είναι κλειστά.