Για την ολοκλήρωση του ΒΟΑΚ έχουν σχεδιαστεί ακόμα δύο έργα, ένα δημόσιο και το δεύτερο ΣΔΙΤ, για τα οποία έχουν υπογραφεί με τους αναδόχους οι συμβάσεις εκτέλεσής τους
Την εξέλιξη των διαδικασιών για την υλοποίηση τεσσάρων νέων, μεγάλων έργων στις οδικές και σιδηροδρομικές μεταφορές, ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών & Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.
Ιδιαίτερη μνεία έγινε στην σημερινή αποσφράγιση φακέλων των τεχνικών προσφορών για τον Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.).
Οι προσφορές έχουν υποβληθεί από τη ΓΕΚ Τέρνα και τις κοινοπραξίες Άκτωρ Παραχωρήσεις – Mytilineos και Άβαξ – EGIS – Meridiam (Ένωση Ιδομενέας).
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη σύμβαση παραχώρησης που δεν έχει ανάδοχο, την κατασκευή και λειτουργία του αυτοκινητόδρομου Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ) στο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο, προϋπολογισμού κατασκευής 1,5 δισ. ευρώ.
Για την ολοκλήρωση του ΒΟΑΚ έχουν σχεδιαστεί ακόμα δύο έργα, ένα δημόσιο και το δεύτερο ΣΔΙΤ, για τα οποία έχουν υπογραφεί με τους αναδόχους οι συμβάσεις εκτέλεσής τους.
Το δημόσιο έργο θα εκτελεστεί από την Άκτωρ και αφορά το τμήμα του αυτοκινητόδρομου Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος, προϋπολογισμού 186 εκατ. ευρώ, με χρηματοδότηση από το ΤΑ. Το ΣΔΙΤ για το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη, μήκους 22,44 χλμ και προϋπολογισμού 290 εκατ. ευρώ, έχει αναλάβει η κοινοπραξία των ΓΕΚ Τέρνα – Άκτωρ Παραχωρήσεις – Intrakat (χρηματοδότηση από το ΤΑ 90 εκατ. ευρώ).
Ο νέος ΒΟΑΚ αποτελεί μία επένδυση για μία καλύτερη καθημερινότητα καθώς παράλληλα με τη μείωση των ατυχημάτων, θα βελτιώσει σημαντικά την ποιότητα των μετακινήσεων, μειώνοντας το χρόνο ταξιδιού μεταξύ των κύριων πόλων του βόρειου μετώπου της Κρήτης, προσφέροντας καλύτερο και ελκυστικότερο επίπεδο συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης, όπως εξάλλου είχε επισημανθεί ήδη από πέρυσι όταν ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε παραβρεθεί στην υπογραφή της σύμβασης για το Χερσόνησος – Νεάπολη.
Συγκεκριμένα, η η ανακοίνωση του υπουργού ανέφερε:
«Σήμερα, αποσφραγίστηκαν οι φάκελοι των τεχνικών προσφορών για τον Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.). Υποβλήθηκαν οικονομικές προσφορές για την επέκταση της Ιόνιας Οδού, στο τμήμα Ιωάννινα – Κακκαβιά. Κατατέθηκαν συμμετοχές για την προεπιλογή αναδόχου κατασκευής του οδικού άξονα Λαμία – Καρπενήσι. Υπεγράφη η σύμβαση κατασκευής του έργου αναβάθμισης του υφιστάμενου Προαστιακού Σιδηροδρόμου Δυτικής Αττικής, στο Τμήμα Άνω Λιόσια – Μέγαρα. Τα έργα προχωρούν, η Ελλάδα αναπτύσσεται, ισχυροποιείται και αναβαθμίζεται».
Τα σχόλια είναι κλειστά.