Σούπερ μάρκετ: Φωτιά και λάβρα οι τιμές τον Σεπτέμβριο – Ανατιμήσεις 11,1% στο καλάθι

Ημερομηνία:

Ανατιμήσεις 11,1% στο καλάθι – Τι ξόδεψαν φέτος οι Έλληνες στις «back-to-school» εβδομάδες σύμφωνα με τη NielsenQ
«Φωτιά» έχουν πάρει οι τιμές στα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα (FMCGs) αυξάνοντας την πίεση στους οικογενειακούς προϋπολογισμούς εν όψει ενός ζοφερού χειμώνα.

Ο συνολικός τζίρος στο οργανωμένο λιανεμπόριο παρουσιάστηκε αυξημένος κατά 11,1%, τις εβδομάδες πριν και μετά το άνοιγμα των σχολείων (εβδομάδες 36 και 37) σύμφωνα με τα στοιχεία της NielsenQ, με την άνοδο να οφείλεται σχεδόν εξ ολοκλήρου στις πληθωριστικές αναπροσαρμογές των τιμών για το σύνολο των ταχυκίνητων κατηγοριών.

Κι αυτό γιατί την ίδια χρονική περίοδο οι όγκοι πωλήσεων στα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα παρουσίασαν ποσοστό ανάπτυξης μόλις στο +0,7% όταν σε αξία παρουσίασαν βελτιωμένο τζίρο κατά 11,8%!

Αύξηση και στα χύμα προϊόντα
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της NielsenQ, που περιλαμβάνουν τα καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, συμπεριλαμβανομένων των νησιών και του discount καναλιού, εκτός από τις ταχυκίνητες κατηγορίες (FMCGs), οι οποίες είχαν τη μεγαλύτερη συμμετοχή σε αυτή τη θετική τάση για τους τζίρους των σούπερ μάρκετ, θετικά επίσης κινήθηκαν τόσο οι κατηγορίες των φρέσκων προϊόντων επί ζυγίω (+10,8%) καθώς και του Bazaar (+3,8%).

Ποιες κατηγορίες παρουσίασαν διψήφια ποσοστά ανόδου
Ειδικότερα, κατηγορίες που συνδέονται με το άνοιγμα των σχολείων (γάλα, μπισκότα, χυμοί, γραφική ύλη κ.α.) παρουσίασαν σημαντική ανάπτυξη, με τις περισσότερες να αναπτύσσονται με διψήφιο ρυθμό.

Ενδεικτικά αναφέρονται το συσκευασμένο ψωμί στο +29,2%, η γραφική ύλη στο +14,7%, τα δημητριακά στο +11,6% και οι συσκευασμένοι χυμοί στο +8,2%.

Να σημειωθεί πως ο συνολικός τζίρος στο οργανωμένο λιανεμπόριο παρουσιάστηκε αυξημένος κατά 11,1% συνυπολογίζοντας και τις προσθήκες νέων καταστημάτων, ενώ αν εξαιρέσουμε τα ανοίγματα νέων καταστημάτων, η ανάπτυξη στο συνολικό καλάθι ήταν ελαφρώς πιο μετριοπαθής, στο 9,7%.https://www.ot.gr/

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Σούπερ μάρκετ: Νέα δεδομένα για προσφορές και...

Αντιμέτωποι με νέα δεδομένα, αναφορικά με τις προωθητικές ενέργειες...

Τι πρέπει να προσέξετε την περίοδο της...

Ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ) δίνει χρήσιμες οδηγίες...

Σούπερ μάρκετ: Νέα δεδομένα για προσφορές και...

Αντιμέτωποι με νέα δεδομένα, αναφορικά με τις προωθητικές ενέργειες...

Τι πρέπει να προσέξετε την περίοδο της...

Ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ) δίνει χρήσιμες οδηγίες...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
DOLE Μπανάνες 300Χ250
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Οι συνταξιούχοι του Ρεθύμνου στο Παγκρήτιο Συλλαλητήριο στο Ηράκλειο

Στο παγκρήτιο συλλαλητήριο των συνταξιούχων την Παρασκευή 14 Μαρτίου...

Διασκέδασε με την ψυχή του ο Μανώλης Κονταρός!

Παρακολούθησε από κοντά την παρέλαση του Ρεθεμνιώτικου Καρναβαλιού, έγινε...

Ανδρουλάκης: Την Τετάρτη η κατάθεση της πρότασης δυσπιστίας

"Θα προσπαθήσουμε να αποκαλυφθεί η αλήθεια από το σκοτάδι...

Κρήτη: Βγήκαν μαχαίρια σε καρναβάλι – Νεαρός κατήγγειλε επίθεση

Σε καταγγελία στην αστυνομία ότι δέχθηκε επίθεση με μαχαίρι...