Στον «χορό» των προσφορών της Black Friday μπήκαν φέτος, νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, οι μεγάλες αλυσίδες του λιανεμπορίου.
Δύο εβδομάδες ακριβώς πριν από την 24η Νοεμβρίου, που «πέφτει» τη φετινή χρονιά η Black Friday, οι πρώτες επιχειρήσεις από τον κλάδο ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών που παραδοσιακά «πρωταγωνιστούν» στις αγορές των καταναλωτών τη συγκεκριμένη περίοδο, έβγαλαν στον «αέρα» και επίσημα, την Παρασκευή, τις προσφορές τους, μέσω των ηλεκτρονικών τους καταστημάτων. Με τις υπόλοιπες, να ακολουθούν τις αμέσως επόμενες μέρες.
Φέτος ωστόσο, από νωρίς στη «μάχη» των προσφορών μπαίνουν και επιχειρήσεις από άλλους κλάδους, όπως για παράδειγμα της ένδυσης και της υπόδησης αλλά και των ειδών για το σπίτι. Άλλωστε ουσιαστικά ολόκληρος ο φετινός Νοέμβριος εξελίσσεται σε μήνα προσφορών, καθώς αρκετές μεγάλες αλυσίδες ξεκίνησαν από νωρίς τις προωθητικές ενέργειες της Black Friday ενώ σε άλλες περιπτώσεις, οι επιχειρήσεις έκαναν «προθέρμανση» ξεκινώντας το πρώτο δεκαήμερο του μήνα με μία περίοδο προσφορών.
Φτάνοντας προς την τελευταία εβδομάδα και την 24η Νοεμβρίου όλο και περισσότερες επιχειρήσεις, σταδιακά και οι μικρότερες, αναμένεται να ανακοινώνουν τις προσφορές τους, με αποκορύφωμα το τριήμερο έως και τη Cyber Monday που ακολουθεί τη Black Friday. Όπως και πέρσι έτσι και φέτος, πάλι υπό συνθήκες πληθωριστικών πιέσεων, αναμένεται να συμμετάσχουν στη Black Friday σχεδόν στο σύνολό τους οι επιχειρήσεις, με προσφορές σε κάθε είδους προϊόντα αλλά και υπηρεσίες.
Eντατικοί οι έλεγχοι στην αγορά
Την ίδια στιγμή, όπως διαμηνύουν παράγοντες του υπουργείου Ανάπτυξης οι έλεγχοι στην αγορά κατά τη φετινή Black Friday αναμένεται να είναι εντατικοί, με δεδομένο, ότι πλέον υπάρχουν στην διάθεση των αρμόδιων ελεγκτικών μηχανισμών «εργαλεία» και για εξ αποστάσεως ελέγχους στις επιχειρήσεις, πέραν των επιτόπιων.
Επιπλέον θα πρέπει να σημειωθεί, ότι από τις αρχές του έτους και για πρώτη φορά κατά την περίοδο της Black Friday, ισχύει η νέα νομοθεσία για την αποτροπή ενδεχόμενων φαινομένων παραπλανητικών εκπτώσεων. Με βάση αυτή, κάθε ανακοίνωση μείωσης τιμής σε προϊόντα στην οποία προχωρά το εκάστοτε κατάστημα, σε εκπτωτικές και περιόδους προσφορών, θα πρέπει να γίνεται επί της χαμηλότερης τιμής των προηγούμενων 30 ημέρων. Και όχι, για παράδειγμα, επί της τιμής που είχε το προϊόν μία ή ακόμη και λίγες μέρες πριν. Η χαμηλότερη τιμή του τελευταίου μήνα λαμβάνεται ως τιμή αναφοράς και πάνω σε αυτή θα πρέπει να γίνεται κάθε μείωση στην τιμή που αναγράφεται στο προϊόν. Σε αντίθετη περίπτωση, οι επιχειρήσεις, βρίσκονται αντιμέτωπές με υψηλά πρόστιμα.https://www.cnn.gr/
Τα σχόλια είναι κλειστά.