Σε εφαρμογή των προληπτικών μέτρων που εφαρμόζονται με Υπουργική Απόφαση και σχετικό έγγραφο του ΥΠΕΣ, για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού, ο Δήμος Ρεθύμνης παρακαλεί τους συμπολίτες να αποφύγουν την κατ’ ιδίαν επίσκεψη τους στις δημοτικές υπηρεσίες και να επιλέξουν για την εξυπηρέτηση τους τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που έχει θέσει σε λειτουργία ο Δήμος Ρεθύμνης.
Άλλωστε, σύμφωνα με υπουργική απόφαση, σημαντικός αριθμός εργαζομένων στις δημοτικές υπηρεσίες έκανε χρήση της νόμιμης ειδικής άδειας (γονείς με ανήλικα παιδιά κάτω των 15 ετών), με αποτέλεσμα να συρρικνωθούν οι υπηρεσίες, οι ώρες εξυπηρέτησης κοινού επίσης μειώθηκαν κατά 50% ενώ είναι πιθανή η απαγόρευση εισόδου σε δημόσιες υπηρεσίες.
Είναι εξαιρετικά σημαντικό να τηρήσουμε όλοι τα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας, αποφεύγοντας άσκοπες μετακινήσεις και συγχρωτισμό σε δημόσιους χώρους.
Παρακαλούμε λοιπόν τους συμπολίτες να κάνουν χρήση των δυνατοτήτων που τους παρέχει ο Δήμος Ρεθύμνης, διεκπεραιώνοντας τις υποθέσεις τους ηλεκτρονικά, μέσω του εκσυγχρονισμένου συστήματος ηλεκτρονικής διακυβέρνησης που έχει θέσει ήδη σε λειτουργία με στόχο να διασφαλίσει τη διαφάνεια, την έγκυρη πληροφόρηση και την ταχύτητα στις συνδιαλλαγές και την επικοινωνία των δημοτικών υπηρεσιών με τους πολίτες.
Παρακάτω αναφέρονται οι ενδεδειγμένοι – αν όχι επιβεβλημένοι λόγω ειδικών συνθηκών- τρόποι εξυπηρέτησης των δημοτών μέσω διαδικτύου:
- Οδηγίες υποβολής αιτημάτων ηλεκτρονικά
Για την ηλεκτρονική υποβολή αιτήματος, ο δημότης πρέπει να είναι εγγεγραμμένος χρήστης. Μέσω της επίσημης ιστοσελίδας rethymno.gr ο κάθε δημότης μπορεί, ως χρήστης, να υποβάλει τα αιτήματα του κάνοντας «κλικ» στο πάνω μέρος της ιστοσελίδας, στο “e-Υπηρεσίες”, και στη συνέχεια «κλικ» “e-Αιτήματα” ( αριστερά).
Χρήσιμο είναι να επισκεφθούν οι συμπολίτες το σύνδεσμο https://www.rethymno.gr/e-services/e-requests προκειμένου να ενημερωθούν για τα αιτήματα μπορούν να υποβληθούν ηλεκτρονικά στο σύστημα.
Σημειώνεται ότι, σταδιακά, θα αυξάνεται ο αριθμός των ηλεκτρονικών αιτημάτων που θα τεθούν στη διάθεση των δημοτών. Εξάλλου, από τις αρχές Απριλίου 2020 θα ενεργοποιηθεί στο σύστημα η εφαρμογή ηλεκτρονικών πληρωμών υπηρεσία υποβολής ηλεκτρονικών αιτημάτων μέσω κινητών τηλεφώνων με την εφαρμογή «Δημότης Ρεθύμνου». (θα γίνει ενημέρωση με νεότερη ανακοίνωση).
Οι συμπολίτες που είναι λιγότερο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία ή δεν διαθέτουν τα κατάλληλα τεχνολογικά μέσα, μπορούν να απευθύνονται τηλεφωνικά στις δημοτικές υπηρεσίες για να εξυπηρετηθούν. Ακολουθεί ενδεικτικός κατάλογος υπηρεσιών και τηλέφωνα επικοινωνίας: |
||
ΥΠΗΡΕΣΙΑ | ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ | ΤΗΛΕΦΩΝΟ |
Διοικητική | Πιστοποιητικά, Ληξιαρχ. Πράξεις, Πολ. Γάμοι, Πληροφορική κ.α. | 28313 41215 |
Τεχνική | Τεχνικά έργα/ θέματα Καθημερινότητας | 28310 40002 |
Οικονομική | (ΤΑΠ, αποζημιώσεις, οικονομικά θέματα) | 28313 41030, 41036, 41038 |
Γραφείο Δημάρχου | 28313 41301, 41305 | |
Γραφείο Τύπου | 28313 41036 | |
Πολεοδομία | πολεοδομικά θέματα, καταπατήσεις δημόσιου χώρου, δημοτικών ή αγροτικών δρόμων κλπ) | 28313 43248 |
Καθαριότητα, Αστικού Περιβάλλοντος & Πρασίνου | Περιβαλλοντικά θέματα (καθαρισμός χώρων, κάδοι απορριμμάτων, πράσινο, κλαδέματα, φυτεύσεις, ανακύκλωση, αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων κλπ | 28310 57940, 40977,40978 |
Δ.Ε.Υ.Α.Ρ | θέματα Ύδρευσης -Αποχέτευσης, Βλάβες | 28310 27777, 22789 ή 6945 792404 |
Τμήμα Αθλητισμού | Γήπεδα, αθλητικά θέματα, διοργανώσεις κλπ | 28310 55645 |
Τμήμα Παιδείας | Θέματα Εκπαίδευσης | 28313 41905, 41910, 41911 |
Κοινωνική Πολιτική | Δομές κοινωνικής Πρόνοιας, Κέντρο Συμβουλευτικής, Βοήθεια στο Σπίτι, κλπ | 28310 21307 |
Γραφείο Τουρισμού | Θέματα Τουρισμού | 28310 41149, 41549 |
ΚΕΔΗΡ | Πολιτιστικά θέματα | 28310 40150, 40157 |
ΚΕΠ Ρεθύμνου | Πιστοποιητικά, έγγραφα , προγράμματα κλπ | 28313 40101, 401113, 40114 |
ΚΕΠ Ατσιποπούλου | >> | 28310 32413 |
ΚΕΠ Επισκοπής | >> | 28313 41621, 41622 |
ΚΕΠ Πηγής | >> | 28310 73960 |