“Πονοκέφαλος” τα αντιπλημμυρικά έργα στο νέο αεροδρόμιο Καστελλίου – Οι ενστάσεις Κεγκέρογλου

Ημερομηνία:

Τρία εξαιρετικά σοβαρά θέματα θέτει επί τάπητος ο Δήμαρχος της περιοχής.

Η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλλι γίνεται αντικείμενο ενστάσεων, διαφωνιών και παρατηρήσεων που θέτουν τόσο η Περιφέρεια Κρήτης όσο και ο Δήμος Μινώα Πεδιάδος προς το Υπουργείο Υποδομών καθώς στη μελέτη δεν περιλαμβάνοντΜε αφορμή αυτό ο Δήμαρχος Μινώα Πεδιάδας, Βασίλης Κεγκέρογλου, θέτει σχετικά τρεις εξαιρετικά κρίσιμες παραμέτρους. Κατ’ αρχήν εμφανίζεται θετικός σε ότι αφορά την κατασκευή διπλού τούνελ, μήκους 2,8 χιλιομέτρων και εκτιμώμενου κόστους 100 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο θα συνδέει τον ΒΟΑΚ με το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι Πεδιάδος.

Το τούνελ καθυστέρησε πάρα πολύ από την Πολιτεία για να γίνει, είπε ο Δήμαρχος, δίνοντας ως χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι συζητείται επί τέσσερα χρόνια, έχει δοθεί το πράσινο φως εδώ και δυόμιση χρόνια «και ο Υπουργός δεν έχει υπογράψει ακόμα τη σύμβαση». «Αλίμονο μας» σχολίασε «αν καθυστερήσει τόσο και η έγκριση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων».

Ωστόσο, τα ζητήματα που θέτει στο Cretalive ο Δήμαρχος κ. Κεγκέρογλου έχουν ως εξής: «υπάρχουν πάρα πολλά εκκρεμή ζητήματα όπως τα αντιπλημμυρικά έργα, μόλυνση του περιβάλλοντος καθώς η μελέτη λέει πως θα οδηγούνται στον υδροφόρο ορίζοντα μέσω πηγαδιών και ότι εάν υπάρχει κρίση θα καλούμε βυτιοφόρα να παίρνουν τα λύματα που δεν είναι κατάλληλα για τον υδροφόρο ορίζοντα χωρίς να προβλέπει πού θα καταλήγουν».

Σε ότι αφορά στα επιμέρους ζητήματα ο Βασίλης Κεγκέρογλου ανέφερε πως για αντιπλημμυρικά έργα δεν έχει δοθεί κατεύθυνση να ολοκληρωθούν οι μελέτες ούτε να ανατεθούν τα έργα παρότι, όπως είπε, η προμελέτη βρίσκεται στο συρτάρι του Υπουργείου Υποδομών χαρακτηρίζοντας το γεγονός ως «απαράδεκτο».

Το άλλο σημαντικό θέμα, δηλαδή τη διαχείριση των λυμάτων τα οποία θα οδηγούνται μέσω πηγαδιών στον υδροφόρο ορίζοντα, «αποτελεί για εμάς κόκκινη γραμμή. Όχι δεν είναι επιτρεπτό» είπε εμφατικά ο Δήμαρχος Μινώα Πεδιάδας. Πρότεινε δε να οδηγούνται σε ελεγχόμενη υδατοδεξαμενή που θα τα συλλέγει και σε περίπτωση κρίσης να μπορεί να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα «χωρίς να δηλητηριάζεται ο υδροφόρος ορίζοντας. Υπάρχει η δυνατότητα, μέσω της τεχνολογίας σήμερα, να διαθέτουμε αυτά τα νερά για άρδευση».

 

CRETALIVE NEWS

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Χανιά: “Αν ο Γιόχαν είχε αντέξει ένα...

Τι λέει ο επικεφαλής της ομάδας που εντόπισε νεκρό...

“Ανάσα” για τους αμπελουργούς – Δέσμευση για...

"Ανάσα" για χιλιάδες παραγωγούς που είδαν την περιουσία τους...

Χανιά: “Αν ο Γιόχαν είχε αντέξει ένα...

Τι λέει ο επικεφαλής της ομάδας που εντόπισε νεκρό...

“Ανάσα” για τους αμπελουργούς – Δέσμευση για...

"Ανάσα" για χιλιάδες παραγωγούς που είδαν την περιουσία τους...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
DOLE Μπανάνες 300Χ250
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

ΣτΕ: Αναβλήθηκε για τις 28 Μαρτίου η συζήτηση για το τεκμαρτό στους ελεύθερους επαγγελματίες

Προηγήθηκε σχετικό αίτημα όλων των προσφευγόντων φορέων στο ΣτΕ...

Eurovision 2025: Κυκλοφόρησε το βιντεοκλίπ του τραγουδιού «Αστερομάτα» – Κεντρική φιγούρα η μητέρα που πενθεί

Το βιντεοκλίπ του μουσικου κομματιού «Αστερομάτα», το οποίο θυμίζει...

Χανιά: “Αν ο Γιόχαν είχε αντέξει ένα ακόμα τέταρτο θα είχε σωθεί”

Τι λέει ο επικεφαλής της ομάδας που εντόπισε νεκρό...