Αίτημα Απορριπτέων Εκπαιδευτικών των προκηρύξεων 1ΓΕ/2019 λόγω ΜΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΠΑΡΑΒΟΛΟΥ
Προς: Υπουργείο παιδείας και αρμόδιους φορείς
1837 απορριφθέντες εκπαιδευτικοί. Εκπαιδευτικοί που υπηρετούν κατά μέσο όρο 10 συνεχόμενα έτη την δημόσια εκπαίδευση θέτουν τα εξής ερωτήματα:
1. Ποιος ευθύνεται για τη μη σωστή λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος υποβολής αιτήσεων του Ασεπ; Αιτήσεις υποβλήθηκαν κανονικά, χωρίς καμία δικλείδα ασφαλείας και χωρίς να ενημερωθούν οι ενδιαφερόμενοι ότι δεν ολοκληρώθηκε η διαδικασία πληρωμής του παραβόλου. Γιατί επικαιροποιήθηκαν οι αιτήσεις ενώ το παράβολο δεν ήταν πληρωμένο;
2. Αποτελεί το παράβολο τυπικό προσόν διορισμού; Αν ναι, θεωρείται ισόνομο προσόν με το πανεπιστημιακό πτυχίο;
3. Οι προσωρινοί πίνακες της 1ΓΕ/2019 αποκλείουν 2316 συναδέλφους. 1837 με αιτιολογία ΜΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΠΑΡΑΒΟΛΟΥ. Θωρείται αμελητέος αριθμός, ώστε να αγνοηθεί;
4. Μετά το πρόβλημα με το παράβολο στους πίνακες της 3ΕΑ/2019 προκήρυξης, γιατί δεν βελτιώθηκε η λειτουργία του συστήματος ώστε να προλαμβάνει τέτοιου είδους ηλεκτρονικά σφάλματα;
5. Είναι έγκυροι οι προσωρινοί πίνακες με τόσους συναδέλφους να αποκλείονται και τόσα σφάλματα και παραλείψεις με όσους ήδη είναι μέσα σε αυτούς;
6. Συνάδελφοι που εδώ και χρόνια προσλαμβάνονται σταθερά ως μόνιμοι αναπληρωτές στα σχολεία, έχουν μείνει εκτός για 3 σχολικά έτη από λάθος των ηλεκτρονικών συστημάτων. Πως θα γίνουν άραγε μόνιμοι διορισμοί σε αυτή τη βάση;
7. Από την κυρία Σ. Ζαχαράκη έχει αναφερθεί δημόσια ότι “οι εκπαιδευτικοί που είναι εκτός πινάκων λόγω παραβόλου, δεν θα προλάβουν τη φετινή χρονιά να δουλέψουν στα σχολεία”. Αντιλαμβάνεστε τη σοβαρότητα αυτής της κατάστασης; Θα μείνουν άνεργοι εκπαιδευτικοί με αναπηρίες, εκπαιδευτικοί με οικογένειες, με παιδιά, με δάνεια και οικονομικές υποχρεώσεις. Εκπαιδευτικοί που πληρώνουν μεταπτυχιακά για να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και να αποκτήσουν επιπλέον δεξιότητες βάσει του νέου προσοντολογίου του νόμου Γαβρόγλου. Πώς ακριβώς θα ζήσουν όλοι αυτοί; πόσο ουτοπικό και ειρωνικό είναι με το ταμείο ανεργίας να πληρώνουν τις σπουδές τους;;
8. Με ποιον τρόπο στηρίζει η κυβέρνηση τους εκπαιδευτικούς που στήριξαν τα σχολεία της χώρας εν μέσω καραντίνας, ΧΩΡΙΣ να αναμένουν νομοθετικές ρυθμίσεις και πρωτόκολλα, παρά μόνο υποκινούμενοι από αγάπη για το επάγγελμά τους και φιλότιμο και φυσικά από τη δική σας ΑΤΥΠΗ προτροπή.
9. Εξηγείστε παρακαλώ τη χρησιμότητα της νομοθετικής ρύθμισης, σύμφωνα με την οποία ανά 2 έτη καλούνται οι εκπαιδευτικοί να υποβάλλουν αίτηση στο Ασεπ. Γιατί όχι ανά χρόνο; Κάθε χρόνο νέοι εκπαιδευτικοί αποκτούν πτυχία, άλλοι αποκτούν μεταπτυχιακά. Για ποιο λόγο δεν έχουν τη δυνατότητα να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία τους;
10. Ο αποκλεισμός αυτός μας αφαιρεί το δικαίωμα μόνιμου διορισμού, αλλά και το δικαίωμα να εργαστούμε ως αναπληρωτές.
11. Για ποιους λόγους έγινε ανακοινοποίηση των πινάκων στο ορθό από το Ασεπ, χωρίς επίσημη ανακοίνωση του Υπουργείου; Τα λάθη του Ασεπ διορθώνονται κατά περίπτωση; Το λάθος του ηλεκτρονικού συστήματος και η απουσία ασφαλιστικής δικλείδας γιατί δεν διορθώνεται;
12. Το Ασεπ είναι ανεξάρτητη αρχή η οποία εκτελεί εντολές του Υπουργείου. Ναι ή όχι;;
Ως συνέχεια των παραπάνω αναπάντητων ερωτημάτων ΖΗΤΑΜΕ Νομοθετική ρύθμιση η οποία θα συμπεριλαμβάνει στους προσωρινούς πίνακες ΟΛΟΥΣ όσους έμειναν εκτός πινάκων λόγω παραβόλου. Συγκεκριμένα να ψηφιστεί ΑΜΕΣΑ τροπολογία που θα ζητά από το Ασεπ:
1. Την συμπερίληψη στους προσωρινούς πίνακες κατάταξης, όλων των εκπαιδευτικών που υπέβαλαν αίτηση, ανεξαρτήτως πληρωμής παραβόλου, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να προσληφθούν ως αναπληρωτές στα δημόσια σχολεία την προσεχή σχολική χρονιά.
2. Την εξέταση και αποδοχή από το Ασεπ, όλων των ενστάσεων που αφορούν απορριπτέους για μη καταβολή παραβόλου, ώστε να συμπεριληφθούν στους οριστικούς πίνακες κατάταξης και να έχουν δικαίωμα σε μόνιμο διορισμό με βάση τα προσόντα τους.
3. Την ανάκληση της ρύθμισης, σύμφωνα με την οποία οι πίνακες κατάταξης «κλειδώνουν» για 2 έτη, ώστε να μπορούν οι εκπαιδευτικοί να υποβάλλουν αιτήσεις κάθε χρόνο και ΟΧΙ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΓΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ. Το γεγονός αυτό οδηγεί στην πράξη σε τριετή αποκλεισμό και ανεργία.
ΟΙ ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΛΟΓΩ ΠΑΡΑΒΟΛΟΥ ΤΩΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΩΝ 1ΓΕ/2019
ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΙΑ 3 ευρω;;;;;
Τη Δευτέρα 29/6/2020 αναρτήθηκαν οι προσωρινοί πίνακες της προκήρυξης 1ΓΕ/2019. Με έκπληξη διαπιστώθηκε ο αποκλεισμός 1837 εκπαιδευτικών, τα ονόματα των οποίων βρίσκονται στον πίνακα των απορριπτέων, λόγω μη καταβολής παραβόλου 3 ΕΥΡΩ. Σημειώνουμε δε ότι απερρίφθησαν εκπαιδευτικοί οι οποίοι κατείχαν όλα τα απαραίτητα ακαδημαϊκά προσόντα για την πρόσληψη τους (πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά και προϋπηρεσία άνω των 10 ετών σε όλη την Ελλάδα). Απορρίπτονται από τον πίνακα διοριστέων εξαιτίας της έλλειψης της διαδικαστικής προϋπόθεσης καταβολής του παραβόλου των 3 ΕΥΡΩ. Οι υποψήφιοι
απερρίφθησαν ενώ έλαβαν γνώση με email ότι η αίτηση τους υποβλήθηκε με επιτυχία καθώς και τον αριθμό πρωτοκόλλου αυτής, δίχως να λάβουν ειδοποίηση εκκρεμότητας πληρωμής. Εξάλλου δε μπορεί να θεωρηθεί συμπτωματικό το γεγονός του τεράστιου αριθμού των περιπτώσεων απόρριψης λόγω μη προσήκουσας καταβολής παραβόλου (1837!!), κάτι που δε μπορεί να αποδοθεί ούτε σε δόλο των υποψηφίων αλλά ούτε και σε αμέλεια αυτών. Συνέπεια αυτού, που αντιμετωπίζουν οι εν λόγω απορριφθέντες εκπαιδευτικοί είναι όχι μόνο να μην είναι μέρος ενός πίνακα κατάταξης αλλά και να μην προσληφθούν ως αναπληρωτές (αφού ο πίνακας είναι ενιαίος).
Τόσοι εκπαιδευτικοί ικανοί να στηρίξουν ένα ολόκληρο σύστημα εν μέσω καραντίνας, τόσοι εκπαιδευτικοί που εκθειάστηκαν για την αυτοθυσία τους και την προσπάθειά τους να σταθούν αντάξιοι της θέσης τους στηρίζοντας μαθητές, γονείς και ο ένας τον άλλο σε μια δύσκολη περίοδο, αποκλείονται τώρα από την εκπαίδευση καθώς σύμφωνα με το σύστημα αδυνατούν να πληρώσουν ένα απλό παράβολο. Για άλλη μια φορά αισθανόμαστε την αδικία του συστήματος να μας πνίγει. Ναι υπήρξαν χιλιάδες εκπαιδευτικοί που ολοκλήρωσαν τη διαδικασία σωστά και βρίσκονται στους πίνακες διορισμών αναμένοντας την πρόσληψή τους, αλλά μάλλον στάθηκαν πιο τυχεροί. Και όσοι δεν το κατάφεραν λόγω εμπλοκής του ηλεκτρονικού συστήματος, καταδικάζονται σε τρίχρονη ανεργία. Χιλιάδες εκπαιδευτικοί γνώριζαν ότι η αίτηση τους έχει γίνει ορθά, καθώς το αλάνθαστο σύστημα με κανένα τρόπο δεν τους ενημέρωσε ότι η αίτησή τους είναι ελλιπής! Εσείς τι νομίζετε; Αν κάποιος από αυτούς με κάποιο τρόπο ενημερωνόταν ότι το παράβολο δεν έχει πληρωθεί, δεν θα προχωρούσε σε διόρθωση του λάθους του;
Στην προκήρυξη αναφέρεται ότι οι εκπαιδευτικοί απορρίπτονται όταν δεν πληρούν τα τυπικά προσόντα. ΤΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΙΚΟ ΠΡΟΣΟΝ! Δεν αδιαφόρησαν για την πληρωμή παραβόλου. Εξέδωσαν το παράβολο, χρησιμοποίησαν τον κωδικό του στην αίτηση αλλά λόγω καθαρά τεχνικού προβλήματος δεν ολοκληρώθηκε η πληρωμή. Οι εκπαιδευτικοί που βρέθηκαν χωρίς δική τους υπαιτιότητα στην πιο πάνω δυσχερή κατάσταση, αναγκάζονται να προσφύγουν σε ενστάσεις και την συνεπαγόμενη αγωνία έκβασης τους, αλλά και της ανεργίας που θέτει σε κίνδυνο την επιβίωση τους. Δεν σχετίζεται με την μονιμότητα των δικαιολογητικών τους, ούτε με την εκπλήρωση ουσιώδους όρου της προκήρυξης. Εκείνοι δε, εξ αυτών που εργάζονται εδώ και χρόνια στα σχολεία της χώρας βασίζουν εκεί το εισόδημα τους, την επιβίωση τους, τα δάνεια τους, τον οικογενειακό προγραμματισμό τους. Υπάρχουν απορριπτέοι εκπαιδευτικοί ΑΜΕΑ με 67% αναπηρία και άνω με όλα τα τυπικά προσόντα αλλά απορριπτέοι γιατί κρίνεται πιο σημαντικό το παράβολο των 3€. Το μέγεθος του προβλήματος και της αδικίας είναι φανερό από τον μεγάλο αριθμό των εκπαιδευτικών που αφορά σε πανελλήνια κλίμακα.
Θετική έκβαση θα προκύψει μόνο αν υπάρξει άμεση νομοθετική ρύθμιση του ζητήματος ώστε να μπορέσει το ΑΣΕΠ να κινηθεί με βάση το νέο νομικό πλαίσιο και να αποκατασταθεί η κατάφωρη αδικία εις βάρος των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών, που χωρίς υπαιτιότητα τους βρέθηκαν στη δυσμενή αυτή κατάσταση. Είναι αδιανόητο τόσα επαγγελματικά προσόντα, τόσοι αγώνες, τόσοι κόποι, να εκμηδενίζονται και να διαγράφονται για ένα διαδικαστικό σφάλμα, το οποίο αν και δε μπορούμε να αποδείξουμε οφείλεται στο ηλεκτρονικό σύστημα. Άλλωστε οι τεχνικές δυσλειτουργίες του διαδικτυακού τόπου του TAXISnet έχουν αποτελέσει αντικείμενο παραδοχής από την ΑΑΔΕ το τελευταίο χρονικό διάστημα.
Ζητάμε το ενδιαφέρον, τη στήριξη και την παρέμβαση σας στην αδικία εις βάρος των 1837 εκπαιδευτικών ώστε να μην οδηγηθούν άνθρωποι στην ανεργία για τα επόμενα 3 χρόνια.
Ζητάμε να βρεθεί λύση. Να δικαιωθούν όλες οι ενστάσεις που σχετίζονται με «μη καταβολή παραβόλου». Όπως έγινε ανακοινοποίηση στο ορθόν για τυχόν δικά τους λάθη, να γίνει ανακοινοποίηση ώστε να μη μείνει κανείς εκπαιδευτικός εκτός λόγω παραβόλου. Να μην τους αφαιρεθεί το δικαίωμα διεκδίκησης της μονιμότητας, την οποία με τόσο κόπο διεκδικούν τόσα χρόνια. Το Υπουργείο Παιδείας και το ΑΣΕΠ μπορούν να δώσουν λύση. Κανείς δεν περισσεύει από τη δημόσια εκπαίδευση. Ζητάμε να μας δοθεί το δικαίωμα να διεκδικήσουμε τη θέση μας ισάξια και πρεσβεύοντας την ηθική τάξη.
Οι προσωρινοί πίνακες έχουν 2316 λάθη!
Αυτή η κατάσταση έχει ως απόρροια να μείνουν εκτός πινάκων του ΑΣΕΠ όχι για 1 ή για 2 αλλά ΓΙΑ 3 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ.
Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΝΕΝΟΣ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ 3 ΕΥΡΩ.
Είναι οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί που πριν ένα μήνα στήριξαν την τηλεκπαίδευση για τα σχολεία της χώρας.
Ένα ηλεκτρονικό λάθος των 3 ευρώ δεν μπορεί να μας καθιστά ανύπαρκτους για 3 ολόκληρα χρόνια.
ΟΙ ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΗΣ 1ΓΕ/2019
ΛΟΓΩ ΜΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΠΑΡΑΒΟΛΟΥ
Τα σχόλια είναι κλειστά.