Ο Αργυρός συμπράττει με Ρουβά, ο Ρέμος με Γαρμπή, ο Μαζωνάκης με Σχοινά, ο Οικονομόπουλος με Λιβάνη, ο Σαμπάνης έρχεται σε νέο χώρο, οι Μέλισσες πάνε με φόρα στο «Έναστρο», ενώ ο Βέρτης επιστρέφει solo και η Νατάσσα αφήνει τα θέατρα για την πίστα
Ο Φρανκ Σινάτρα, «η φωνή» όπως τον αποκαλούσαν είχε πει: «Βασικά υποστηρίζω οτιδήποτε μπορεί να σε βοηθήσει να βγάλεις τη νύχτα, είτε πρόκειται για προσευχή, είτε για υπνωτικά, είτε για μια μπουκάλα Jack Daniels».
Αγνοούσε ότι στην Ελλάδα εδώ και δεκαετίες, αυτό που «βοηθάει» πολύ κόσμο να «βγάλει» τη νύχτα είναι τα μπουζούκια, ένας τρόπος διασκέδασης που εξακολουθεί να προσελκύει πολύ κόσμο στις μεγάλες πίστες.
Αυτές που επανακάμπτουν σε λίγες εβδομάδες στο αθηναϊκό nightlife, φορτωμένες αυτή τη φορά με πολύ δυνατά σχήματα και νέες συνεργασίες, ενώ δεν λείπουν και οι μοναχικοί.
Ο Αργυρός συναντάει τον Σάκη και ο Ρέμος την Καίτη
Αναμφίβολα το σχήμα που φαντάζει πιο ισχυρό αυτή την στιγμή είναι η σύμπραξη του Κωνσταντίνου Αργυρού με τον Σάκη Ρουβά στο «Teatro» του Κώστα Μπερτάκη.
Ο πρώτος, που μαζί με τον Γιώργο Μαζωνάκη ήταν οι περσινοί θριαμβευτές στην Αθηναϊκή νύχτα που πήρε μπρος για τα καλά μετά την πανδημία, συνεχίζει θριαμβευτικά τη περιοδεία του με sold out συναυλίες.
Συνεπικουρούμενος από τον Σάκη Ρουβά θα ξεκινήσουν τις εμφανίσεις τους τέλη Σεπτεμβρίου με αρχές Οκτωβρίου.
«Είναι σχήμα για να πέσουν τα τσιμέντα» έλεγε γνωστός επιχειρηματίας σε φίλους του προ ημερών στο Κολωνάκι, όπου μαθαίνονται συνήθως τα νέα για τις συνεργασίες του φετινού χειμώνα.
Το ίδιο ισχύει και για την συνεργασία του Αντώνη Ρέμου με την Καίτη Γαρμπή στο «ΝΟΧ», μετά την περσινή σεζόν, την πρώτη στο νέο χώρο που δημιούργησαν ο Ηλίας Μαροσούλης και ο Άγγελος Κοταρίδης για τον δημοφιλή ερμηνευτή.
Η απόφαση του Ρέμου να στήσει ένα πρόγραμμα στα πρότυπα των μεγάλων κλαμπ ήταν σίγουρα πρωτότυπη, αλλά δεν έγινε δεκτή με τον ενθουσιασμό που θα περίμενε κάποιος από τους φανατικούς του.
Τον ενθουσιασμό που υπήρχε άφθονος στις τέσσερις εμφανίσεις του στο «Άλσος» όπου μέσα σε τρεις ώρες και χωρίς ουσιαστικό διάλειμμα έστησε ένα εκπληκτικό τραγουδιστικό οδοιπορικό.
Ίσως γι’ αυτό φέτος επιστρέφει τον Οκτώβριο με ένα πρόγραμμα στο οποίο η Γαρμπή θα τραγουδάει μόνο μια φορά για μιάμιση ώρα περίπου, μετά το πρώτη εμφάνιση του Αντώνη, ερμηνεύοντας όλες τις μεγάλες επιτυχίες της.
Μετά θα βγαίνει ο Ρέμος με το δεύτερο πρόγραμμα του, που είναι και το πιο δυνατό του χαρτί, αφού εκτός από τα δικά του εντρυφεί και σε ένα ρεπερτόριο που περιλαμβάνει από Αλκίνοο Ιωαννίδη και Στράτο Διονυσίου, έως Μαζωνάκη.
Από τον Μαζώ μέχρι τις «Μέλισσες»
Ο τελευταίος που πέρυσι έστησε ένα φοβερό πάρτι στο «Κέντρο Αθηνών» του Γιάννη Τσακουμάκου θα είναι το πρώτο μεγάλο όνομα που θα ανοίξει την φετινή σεζόν στις 10 Σεπτεμβρίου όπως έχει ανακοινωθεί άτυπα.
Μαζί του θα έχει τον Διονύση Σχοινά, ο οποίος έχει χτίσει ένα δικό του στιλ που έπιασε έχοντας μαζί του μόνο έναν μουσικό-τον μαέστρο του-να παίζει σχεδόν τα πάντα.
Το σχήμα θα εμφανίζεται Πέμπτη-τη μέρα που δεν πίστευε κανείς ότι θα «περπατήσει» πέρυσι και έγινε must-και Σάββατο, με τον Σχοινά να κάνει δύο προγράμματα και τον Μαζώ να «κλείνει» με τον τρόπο που αυτός ξέρει την βραδιά.
Μάλιστα ακούγεται έντονα ότι το καινούργιο τραγούδι που ετοιμάζει είναι φοβερό κομμάτι και θα έχει την υπογραφή του Γιώργου Σαμπάνη, που έκλεισε τον κύκλο της συνεργασίας του με το «Έναστρον» του Κώστα Ματσίκα.
Πριν από λίγες ημέρες υπέγραψε με τον Τσακουμάκο και αναζητείται ο νέος χώρος στο Κέντρο της Αθήνας που θα στεγάσει έναν από τους πιο πετυχημένους συνθέτες και τραγουδιστές των τελευταίων ετών.
Την θέση του στο «Έναστρον» θα πάρουν τον Νοέμβριο οι «Μέλισσες», το πιο πετυχημένο αναμφίβολα συγκρότημα των τελευταίων χρόνων, που άφησαν το Γιάννη Μωράκη μετά απο συνεργασία ετών για να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους σε ένα πολύ μεγαλύτερο χώρο.
Έχοντας ένα τρελό ρεύμα στις νεαρές ηλικίες και τον Χρήστο Μάστορα ιδανικό frontman η στιγμή φαντάζει ιδανική για να απευθυνθούν σε ένα πιο large κοινό.
Δεν θα έχουν μαζί τους την Τάμτα, ο χώρος επιβάλλει άλλο ένα δυνατό όνομα και οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο για προχωρημένες συζητήσεις του Ματσίκα με την Δέσποινα Βανδή.
Η τελευταία μετά την Θεσσαλονίκη και τις συναυλίες με τον Γιώργο Θεοφάνους δείχνει πιο έτοιμη από ποτέ για μια μεγάλη επιστροφή στις πίστες.
Εκεί που επιστρέφει από τις 21 Οκτωβρίου η Νατάσα Θεοδωρίδου μετά το «Παλλάς» και τις εμφανίσεις της σε θέατρα, μαζί με τον γιο του Γιάννη Πλούταρχου, Γιώργο Κακοσαίο, με τον οποίο θα εμφανίζονται στην «Ακτή Πειραιώς».
Ο χώρος ανακαινίστηκε πλήρως και η μόνη ίσως ιδιαιτερότητα είναι ότι το πρόγραμμα θα ξεκινάει στις δέκα και μισή το βράδυ, ενώ θα τελειώνει στις τρεις τα ξημερώματα.
Οι Νίκοι, η Βίσση και η Queen Πάολα
Την ώρα δηλαδή που ο Νίκος Οικονόμοπουλος θα ξεκουράζεται πριν ετοιμαστεί για να βγει από τον Νοέμβριο και αυτός στην πίστα του «Φαντασία», έχοντας σε υποστηρικτικό ρόλο τον Γιώργο Λιβάνη.
Αυτόν που κράταγε ζεστό τον κόσμο την περασμένη σεζόν στο «Κέντρο Αθηνών» έχοντας ως όπλο μια καλή φωνή και μια αξιοπρόσεχτη σκηνική παρουσία.
Αυτή την περίοδο ο Οικονομόπουλος εμφανίζεται στην Θεσσαλονίκη, όπως και ο Νίκος Βέρτης που επέστρεψε θριαμβευτικά στην συμπρωτεύουσα μετά από καιρό.
Το ότι αυτό δεν άρεσε σε κάποιους όπως και η οριστική δικαστική του δικαίωση του σε γνωστή υπόθεση με πρώην συνεργάτη του, φάνηκε και από τους τέσσερις συνεχόμενους ελέγχους της αστυνομίας σε ένα βράδυ μετά από ανώνυμες καταγγελίες, κάτι που προκάλεσε τον εκνευρισμό των θαμώνων και του ερμηνευτή.
Μετά το πέρας των εμφανίσεων του στη Θεσσαλονίκη, ο Βέρτης επιστρέφει στο YTON του Τάκη Γιγουρτάκη,με καινούργιο πρόγραμμα αλλά χωρίς κάποιο μεγάλο όνομα δίπλα του, βαδίζοντας στην γνωστή solo πορεία, η οποία τον έχει δικαιώσει.
Από την συμπρωτεύουσα θα κατέβει αργότερα και η Άννα Βίσση που και αυτή τη σεζόν θα εμφανιστεί στο «Hotel Ερμού», έχοντας αποδείξει ότι εξακολουθεί να παραμένει σταθερή αξία.
Στα σπάργανα είναι και το πιο «βαρύ» λαϊκό σχήμα της χρονιάς αν ευοδωθούν οι συζητήσεις στο οποίο θα ενώσουν τις δυνάμεις τους ο Βασίλης Καρράς και η Queen Πάολα.
Αμφότεροι έχουν την δυνατότητα να γεμίσουν ένα απο τα πιο μεγάλα νυχτερινά κέντρα της Αθήνας που όμως έχει χρόνια να ακουστεί για κάποιο δυνατό σχήμα, από αυτά που μπορούν να κάνουν τη διαφορά, σε έναν χώρο όπου τα λάθη σπάνια συγχωρούνται.https://www.protothema.gr/
Τα σχόλια είναι κλειστά.