Μενέλαος Μποκέας: Το Ψηφιακό Μαλεβίζι είναι εδώ, κερδίζοντας τη μάχη με τη γραφειοκρατία
Παρουσιάστηκαν περισσότερες από 95 νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες
Με στόχο την καλύτερη, γρηγορότερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση των δημοτών ο Δήμαρχος Μαλεβιζίου Μενέλαος Μποκέας παρουσίασε στη διάρκεια συνέντευξης τύπου τις νέες ηλεκτρονικές εφαρμογές και υπηρεσίες που μπορεί ο δημότης να χρησιμοποιήσει μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου.
«Το Ψηφιακό Μαλεβίζι είναι εδώ και επιτρέψτε μας να νιώθουμε περήφανοι για αυτήν τη νίκη!
Περισσότερες από 95 ηλεκτρονικές υπηρεσίες και 10 ολοκληρωμένες ψηφιακές πλατφόρμες στην ενιαία πύλη e-services του Δήμου Μαλεβιζίου. Το e-Malevizi, στοίχημά μας από την πρώτη στιγμή, όχι μόνο έχει πάρει σάρκα και οστά, αλλά βραβεύεται, πρωτοπορεί και μεγαλώνει!
Μέσα σε χρόνο ρεκόρ προχωρήσαμε σε ένα πραγματικό άθλο, ολοκληρώνοντας τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Δήμου μας. Περήφανοι που κερδίζουμε τη μεγάλη μάχη με τη γραφειοκρατία για να αλλάξουμε ριζικά τη σχέση του Δήμου με τους πολίτες. Γιατί αυτό είναι το Μαλεβίζι που θέλουμε: σύγχρονο και αποτελεσματικό.
Κι επειδή οι άνθρωποι είναι αυτοί που δημιουργούν το αποτέλεσμα, θερμά συγχαρητήρια στους συνεργάτες μας, τα υπηρεσιακά στελέχη του Τμήματος Τεχνολογίας, Πληροφορικής & Επικοινωνιών!
Μπείτε κι εσείς στη νέα εποχή του Μαλεβιζίου https://malevizi.gov.gr/e-services/
δείτε τις ηλεκτρονικές μας υπηρεσίες και δώστε τέλος στην ταλαιπωρία και τις χαμένες ώρες σε ουρές.» ανέφερε κατά την παρουσίαση των νέων ηλεκτρονικών υπηρεσιών ο Δήμαρχος Μαλεβιζίου Μενέλαος Μποκέας.
Ο προϊστάμενος του Τμήματος Πληροφορικής Επικοινωνιών και Διαφάνειας του Δήμου Μαλεβιζίου Σπύρος Καπετανάκης έκανε μία εκτενή παρουσίαση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που ο δημότης μπορεί να κάνει χρήση και είναι οι ακόλουθες:
1. Γραμμή Δημότη 15330 & Εφαρμογή «Δημότης Μαλεβιζίου»
{Βράβευση Best City Awards 2020}
Με τη βραβευμένη mobile & web εφαρμογή «Δημότης Μαλεβιζίου» και τον 5ψήφιο αριθμό 15330, ο Δήμος βρίσκεται δίπλα στον πολίτη, καταγράφοντας τα ζητήματα της καθημερινότητας, ενώ παράλληλα τον κρατά ενήμερο σε όλα τα στάδια μέχρι τη διαπεραίωση τους, με ταχύτητα και διαφάνεια.
2. Ηλεκτρονικά Ραντεβού
Με το νέο σύστημα των ηλεκτρονικών ραντεβού είναι δυνατή η εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων εξ αποστάσεως, καθώς δίνεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής καταχώρησης φυσικού ραντεβού με τις υπηρεσίες του Δήμου ή μέσω τηλεδιάσκεψης.
3. Ηλεκτρονική Πληροφόρηση Συναλλασσομένων
Μέσω της διαδικτυακής οικονομικής πληροφόρησης συναλλασσομένων, οι δημότες αποκτούν εξατομικευμένη on line πρόσβαση στις ειδοποιήσεις που τους αφορούν, στην καρτέλα οφειλέτη και στις ρυθμίσεις. Οι δε προμηθευτές, έχουν τη δυνατότητα άμεσης πληροφόρησης τους, αναφορικά με τις συναλλαγές τους με το Δήμο.
4. Ηλεκτρονικές Πληρωμές ΔΙΑΣ
Με τη χρήση του συστήματος διατραπεζικών πληρωμών ΔΙΑΣ διευκολύνεται η συναλλαγή των πολιτών με το Δήμο, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο, ενώ η αποτελεσματικότητα επιτυγχάνεται γρηγορότερα και πιο οικονομικά τόσο για τους πολίτες όσο και για την υπηρεσία
5. Ηλεκτρονικές Διαβουλεύσεις
Μέσω των ηλεκτρονικών διαβουλεύσεων ο Δήμος Μαλεβιζίου δίνει τη δυνατότητα στους δημότες να καταθέτουν προτάσεις και να εκφράζουν τις προτιμήσεις τους σε θέματα που άπτονται της καθημερινής ζωής του πολίτη
6. Ανοικτός Δημόσιος Κατάλογος (OPAC) της Δημοτικής Βιβλιοθήκης
Με τη χρήση του συστήματος OPAC της Δημοτικής Βιβλιοθήκης ο δημότης έχει τη δυνατότητα να εγγραφεί ως μέλος και να αποκτήσει πρόσβαση στον κατάλογο των διαθέσιμων προς δανεισμό τεκμηρίων της βιβλιοθήκης
7. Ηλεκτρονικές Αιτήσεις – Δικαιολογητικά
Η πληροφόρηση για τις απαιτούμενες διαδικασίες και δικαιολογητικά που απαιτούνται για την υποβολή αιτήσεων του δημότη και των επιχειρήσεων παρέχεται πλέον διαδικτυακά. Με τον τρόπο αυτό ο Δήμος ενισχύει τη διαφάνεια διευκολύνοντας την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση
8. Τιμολόγια & Κανονισμοί
Μέσω αυτής της ενότητας είναι δυνατή η πληροφόρηση των δημοτών και των επιχειρήσεων για τους τρέχοντες κανονισμούς και τα τιμολόγια των παρεχόμενων υπηρεσιών του Δήμου Μαλεβιζίου
9. Δωρεάν Ασύρματο Δίκτυο Wifi
Τα σχόλια είναι κλειστά.