Lockdown : Αγορές με ραντεβού – Τι είναι και πώς θα εφαρμοστεί το click in shop
Lockdown : Αγορές με ραντεβού – Τι είναι και πώς θα εφαρμοστεί το click in shop
Μπορεί το lockdown να παραμένει ακόμη πλην όμως το λιανεμπόριο φαίνεται σιγά – σιγά να προσαρμόζεται σε νέα δεδομένα.
Η κυβέρνηση εξετάζει αγορές με ραντεβού στον εσωτερικό χώρο του καταστήματος με τη μέθοδο του click in shop.
Ακόμη και αν αποφασισθεί, δεν πρόκειται να εφαρμοσθεί αμέσως μετά τις 7 Ιανουαρίου 2021, καθώς όλα εξαρτώνται από την επιδημιολογική κατάσταση της χώρας.
Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών ζητάει το click in shop να ξεκινήσει μια ώρα ταχύτερα προκειμένου να σωθεί ό,τι σώζεται για τους μικρομεσαίους εμπόρους.
Η μέθοδος του click in shop εντάσσεται στον σχεδιασμό της κυβέρνησης, η οποία χρονικά την τοποθετεί περί τα μέσα Ιανουαρίου και μόνον εφόσον το επιτρέψουν τα επιδημιολογικά δεδομένα του κοροναϊού.
Ωστόσο το Επιμελητήριο εκφράζει την ανάγκη να ανοίξει με ραντεβού το λιανεμπόριο αμέσως μετά την Πρωτοχρονιά δεδομένου ότι τα μικρά καταστήματα ασφυκτιούν οικονομικά.
Στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» μίλησε ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκος Παπαθανάσης για το τι μέλλει γενέσθαι μετά τις γιορτές αναφορικά με την οικονομία και την αγορά.
Όπως υποστήριξε, υπάρχουν και σενάρια για το άνοιγμα της αγοράς, τα οποία όμως εξαρτώνται από την εκτίμηση των επιδημιολόγων.
«Σημαντικό είναι να τηρήσουμε τα μέτρα», τόνισε.
Μίλησε για το click away, επισημαίνοντας πως η μέθοδος αυτή δημιούργησε μια συγκεκριμένη κινητικότητα. Επόμενο στάδιο είναι το click in shop ή ραντεβού εντός του καταστήματος, το οποίο έχει πολλές διαστάσεις για το πόσα άτομα θα επιτρέπονται εντός. Ωστόσο, τόνισε, πως είναι πολύ νωρίς για μια τέτοια συζήτηση.
Lockdown: Από το click away στο click in shop
Με την εφαρμογή του click in shop ο καταναλωτής θα μπορεί να κλείνει τηλεφωνικά ή διαδικτυακά ραντεβού για την επίσκεψή του στο κατάστημα σε προκαθορισμένη ώρα, να διαλέγει το προϊόν που τον ενδιαφέρει εκεί, να το δοκιμάζει εφόσον επιθυμεί και να το πληρώνει εντός του καταστήματος.
Οπωσδήποτε θα ισχύει η υποχρέωση αποστολής μηνύματος με το ραντεβού από το κατάστημα, προκειμένου να μπορέσει να μεταβεί εκεί ο καταναλωτής.
Για τα καταστήματα, τα οποία έχουν αυτήν τη δυνατότητα, θα εξακολουθήσει να ισχύει και το μοτίβο της παραγγελίας online ή από το τηλέφωνο και η αποστολή γραπτού μηνύματος από το κατάστημα για τη μετάβαση σε αυτό, αλλά κατά τη διάρκεια του ραντεβού ο πελάτης θα μπορεί να εισέρχεται στο μαγαζί και να δοκιμάζει τα προϊόντα.
Στελέχη εκτιμούν ότι η μέθοδος αυτή θα δώσει μια ανάσα τόσο στα μεγαλύτερα καταστήματα όσο και στα μικρότερα ενώ ο συνωστισμός θα αποτρέπεται με τη διαδικασία του ραντεβού και την αυστηρή τήρηση της αναλογίας πελατών/τετραγωνικών.
Έτσι, σε κάθε κατάστημα θα μπορούν να βρίσκονται ταυτόχρονα έως 4 πελάτες ανά 100 τετραγωνικά μέτρα. Στις μεγαλύτερες αλυσίδες και στις επιχειρήσεις shop in a shop ο αριθμός των ατόμων θα επιτυγχάνεται μέσω της κοινής διεύθυνσης των καταστημάτων.
Σε πολλά μικρά συνοικιακά καταστήματα, η αναλογία αυτή πρακτικά σημαίνει τη δυνατότητα εισόδου μόνο ενός πελάτη τη φορά.
Αυτό που δεν φαίνεται να αλλάζει για αρκετό καιρό ακόμα είναι η αποστολή sms στο 13033 για την οποιαδήποτε μετακίνηση.
Ετσι και με τη νέα μέθοδο που συζητείται θα παραμείνει απαραίτητη η αποστολή sms στο 13033, με την ένδειξη 2 εφόσον πρόκειται για αγορές
Τα σχόλια είναι κλειστά.