Η L’Oreal αφαιρεί λέξεις όπως «λεύκανση» από καλλυντικά της
Η L’Oreal αφαιρεί λέξεις όπως «λεύκανση» από καλλυντικά της
Η L’Oreal, η μεγαλύτερη εταιρεία καλλυντικών στον κόσμο, αποφάσισε να αφαιρέσει από τις συσκευασίες των προϊόντων και τις διαφημίσεις της λέξεις όπως fair (ανοιχτό, ανοιχτόχρωμο) white (λευκό, λεύκανση) light (φωτεινό δέρμα). Μεταξύ των καλλυντικών των οποίων οι συσκευασίες θα αλλάξουν είναι τα Garnier Skin Naturals, White Complete, Multi Action Fairness Cream.
Την απόφαση ανακοίνωσε εκπρόσωπός της γαλλικής πολυεθνικής, ακολουθώντας ανάλογη απόφαση της Unilever την Πέμπτη, μετά τις διαμαρτυρίες του κινήματος Black Lives Matter που εκδηλώθηκε μετά τη δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ από τον τέως λευκό αστυνομικό Ντέρεκ Σόβιν.
Σύμφωνα με το Reuters, η Unilever και η L’Oreal είναι δύο μεγάλοι παίκτες στην παγκόσμια αγορά για κρέμες λεύκανσης δέρματος που χρησιμοποιούνται σε πολλές χώρες της Ασίας, της Αφρικής και της Καραϊβικής, όπου το ανοιχτόχρωμο δέρμα θεωρείται συχνά επιθυμητό.
Μάλιστα, η Johnson & Johnson πήγε ένα βήμα πιο πέρα, αποφασίζοντας να σταματήσει την πώληση των δικών της προϊόντων λεύκανσης δέρματος. Εκπρόσωπος της εταιρίας δήλωσε ότι η Johnson & Johnson θα σταματήσει την πώληση της σειράς Clean & Clear Fairness, που διατίθεται στην Ινδία, ενώ νωρίτερα αυτό το μήνα είχε ανακοινώσει την απόσυρση σειράς Neutrogena Fine Fairness, που διατίθεται στην Ασία και τη Μέση Ανατολή.
Πηγή: skai.gr
Τα σχόλια είναι κλειστά.