Με ένα νέο της σποτ που προβάλλει την Κρήτη, η TUI Βρετανίας προετοιμάζει τους τουρίστες για την επανεκκίνηση των ταξιδιών από τις 11 Ιουλίου
Η TUI Βρετανίας γιορτάζει την επικείμενη επιστροφή της στις ευρωπαϊκές διακοπές με νέα καμπάνια μάρκετινγκ, με τίτλο “Welcome Back”, και με μια τηλεοπτική διαφήμιση. Η διαφήμιση περιλαμβάνει όλα τα σημαντικά σημεία μιας διαφήμισης της TUI, με μεγάλη έμφαση στα συναισθήματα που προκαλούν οι διακοπές, με τη χρήση εμπνευσμένων πλάνων που τραβήχτηκαν στην Κρήτη.
Έχει διάρκεια 30 δευτερολέπτων και στέλνει το μήνυμα ότι η TUI ανυπομονεί να στείλει τους πελάτες της σε διακοπές και πάλι από τις 11 Ιουλίου. Με το μότο “Καλωσήρθατε στο να κοιτάζετε μπροστά”, η διαφήμιση στοχεύει να εμπνεύσει και να υπενθυμίσει στο κοινό τους υπέροχους προορισμούς και όλες τις αγαπημένες του εμπειρίες διακοπών, από την πρώτη βουτιά στην πισίνα και τις ξέγνοιαστες ημέρες μέχρι τις νέες περιπέτειες με την παρέα αγαπημένων προσώπων.
«Η διαφήμισή μας συνοψίζει τη χαρά των καλοκαιρινών διακοπών μέσα σε 30 δευτερόλεπτα και μεταφέρει ένα ξεκάθαρο μήνυμα: Είμαστε έτοιμοι και ενθουσιασμένοι για να υποδεχτούμε πίσω τους πελάτες μας», δήλωσε η επικεφαλής Μάρκετινγκ της TUI Βρετανίας και Ιρλανδίας, Katie McAlisterhttps://www.cretalive.gr/