Κατατέθηκε η μελέτη για το έργο Χερσόνησος – Νεάπολη του ΒΟΑΚ

Ημερομηνία:

To Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κατέθεσε προς έγκριση στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Έργο Χερσόνησος – Νεάπολη του ΒΟΑΚ, μήκους 22,5χλμ και κατασκευαστικού κόστους 205 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο θα υλοποιηθεί ως έργο ΣΔΙΤ.

Η πρώτη φάση του διαγωνισμού έχει ήδη ολοκληρωθεί και το αμέσως προσεχές διάστημα θα ξεκινήσει η επόμενη, με στόχο έως το τέλος του 2021 να υπάρχει ανάδοχος για το έργο.

Είναι η πρώτη φορά μετά από δεκαετίες συζητήσεων, που κατατίθεται μια μελέτη για έγκριση που να αφορά αυτό το πολύπαθο οδικό άξονα, επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Σύντομα θα ακολουθήσουν και το τμήμα Κίσσαμος – Ηράκλειο που θα υλοποιηθεί μέσω Σύμβασης Παραχώρησης και οι μελέτες για τη βελτίωση των υπαρχουσών παρακάμψεων των μεγάλων πόλεων.

Με την υλοποίηση του έργου αλλά και ολόκληρου του ΒΟΑΚ θα επιτευχθεί:

Σημαντική μείωση των ατυχημάτων, που βαρύνουν τον σημερινό άξονα, ιδίως με θανατηφόρα ατυχήματα και σοβαρούς τραυματισμούς.

Σημαντική μείωση στον χρόνο των μετακινήσεων μεταξύ των κύριων πόλων του βόρειου μετώπου της Κρήτης στο επιθυμητό επίπεδο, αλλά και θα βελτιώσει την άνεση των μετακινήσεων, προσφέροντας καλύτερο και ελκυστικότερο επίπεδο συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης στους χρήστες.

Μείωση κόστους μεταφοράς των εμπορευμάτων και προϊόντων στο συνολικό οδικό δίκτυο της Κρήτης, του οποίου αποτελεί τον κορμό.

Ανοδική πορεία της ανάπτυξης της Κρήτης μέσω της αυξημένης κινητικότητας και δυνατοτήτων αξιόπιστης προσπέλασης των τουριστικών και λοιπών οικονομικών πόλων, σύμφωνα με τις προβλέψεις των σχετικών προγραμμάτων.

Ουσιαστική συνδρομή στην αειφόρο τουριστική ανάπτυξη της Κρήτης, μειώνοντας τις πιέσεις που προκαλούνται από τον υφιστάμενο οδικό άξονα στην ποιότητα του περιβάλλοντος στην βόρεια ακτή του νησιού, η οποία είναι αναπτυγμένη τουριστικά.

Το έργο θα είναι περιβαλλοντικά φιλικό στην ανάπτυξή και λειτουργία του, προσφέροντας την συνολικά επωφελέστερη συγκοινωνιακή λύση.

Για την εξέλιξη σ’ αυτό το σημαντικό έργο ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης δήλωσε:

«Σύμφωνα με το σχεδιασμό και την καθοδήγηση του Υπουργού κ. Κώστα Καραμανλή, στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κάναμε το πρώτο σημαντικό βήμα για την υλοποίηση του μεγάλου αυτού έργου και φυσικά για τον ΒΟΑΚ δεν σταματάμε εδώ. Ο Πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης έθεσε ως στόχο να δώσουμε στην Κρήτη το δρόμο που της αξίζει και αυτό είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε πράξη».

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Υπό κράτηση γνωστός Χανιώτης για το τροχαίο:...

Βαρύς ο πόνος στα Χανιά για τον 22χρονο Παναγιώτη...

Χανιά: Σοκαριστικό βίντεο από το θανατηφόρο τροχαίο...

Βίντεο δείχνει το αυτοκίνητο του 22χρονου κλάσματα δευτερολέπτου μετά...

Υπό κράτηση γνωστός Χανιώτης για το τροχαίο:...

Βαρύς ο πόνος στα Χανιά για τον 22χρονο Παναγιώτη...

Χανιά: Σοκαριστικό βίντεο από το θανατηφόρο τροχαίο...

Βίντεο δείχνει το αυτοκίνητο του 22χρονου κλάσματα δευτερολέπτου μετά...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
DOLE Μπανάνες 300Χ250
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑΣ – ΒΙΟΖΩΕΛ – 300Χ250
politika-kritis-header-ad
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑ- 3-ΦΟΥΡΝΟΣ ΧΩΡΙΑΤΙΚΟ 300Χ250
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

To λουτρό σε κρύο νερό δίνει… «φτερά» – Τι δείχνει νέα έρευνα

Οι βουτιές σε κρύο νερού είναι μια πρακτική αθλητών...

Στρασβούργο: Συγκρούστηκαν δύο τραμ – Τουλάχιστον 50 τραυματίες, σοκαριστικά βίντεο

Συγκλονιστικό βίντεο από το σημείο του ατυχήματος στο Στρασβούργο...

Σηκώθηκε ελικόπτερο για να μεταφέρει τραυματία ναύτη στα Χανιά

Επιχείρηση μεταφοράς ναυτικού που έχρηζε νοσηλείας, στήθηκε από το...