Oι αρχικές καταγγελίες έφταναν περίπου τις δεκαπέντε, ωστόσο ο ξενοδόχος καταδικάστηκε για περίπου επτά με οκτώ υποθέσεις υπαλλήλων.
Καταδικάστηκε σήμερα σε πρώτο βαθμό, ξενοδόχος που διατηρεί ξενοδοχειακή μονάδα σε περιοχή του Νομού Ηρακλείου, τον οποίο είχαν καταγγείλει ξενοδοχοϋπάλληλοι, καθώς κατέθετε στους λογαριασμούς τα προβλεπόμενα ποσά βάση συλλογικής σύμβασης, όμως στην πορεία τους ζητούσε μέρος των χρημάτων πίσω, στο πλαίσιο μιας προφορικής άτυπης συμφωνίας που είχε κάνει με τους εργαζομένους.
Αυτό γινόταν και στους μισθούς ξενοδοχοϋπαλλήλων που καταβάλλονταν κάθε μήνα, το αποκορύφωμα όμως ήταν στο τέλος της σεζόν που οι εργαζόμενοι παίρνουν κάποια χρήματα μαζεμένα. Τότε όπως κατήγγειλαν οι ξενοδοχοϋπαλλήλοι, τους ζήτησε πίσω το μέρος των χρημάτων στο πλαίσιο αυτής της άτυπης προφορικής συμφωνίας, λέγοντας τους πως σε περίπτωση που δεν του επέστρεφαν το ποσό, δεν θα τους έδινε την βεβαίωση ενσήμων που είναι απαραίτητη για να εγγραφούν στο ταμείο ανεργίας.
Πρόκειται για μια υπόθεση που “κρατάει” από το 2022 και είχε αναβληθεί αρκετές φορές, ωστόσο εκδικάστηκε την προηγούμενη εβδομάδα και κατόπιν διακοπής, η απόφαση βγήκε σήμερα.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο των Ξενοδοχοϋπαλλήλων ν.Ηρακλείου, Νίκο Κοκολάκη που μίλησε στο Cretalive, οι αρχικές καταγγελίες έφταναν περίπου τις δεκαπέντε, ωστόσο ο ξενοδόχος καταδικάστηκε για περίπου επτά με οκτώ υποθέσεις υπαλλήλων.
Μάλιστα, οι ξενοδοχοϋπάλληλοι για τις υποθέσεις αυτές είχαν απευθυνθεί στο Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων, για την καθοδήγηση και την υποστήριξη τους.
ΠΗΓΗ: CRETALIVE NEWS