Ηράκλειο: Ομιλία Τσίπρα για τη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα και τον τουρισμό
Ο Αλέξης Τσίπρας μιλάει σε εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ στο Ηράκλειο Κρήτης
Ηράκλειο: Ομιλία Τσίπρα για τη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα και τον τουρισμό
Ο Αλέξης Τσίπρας παρουσιάζει τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ στην εκδήλωση για τη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα και τον τουρισμό, που πραγματοποιείται στο Αίθριο του Πολιτιστικού κέντρου Ηρακλείου.
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ περιοδεύει στην Κρήτη, όπου το κόμμα του στοχεύει σε μεγαλύτερα ποσοστά στις επικείμενες εκλογές της 25ης Ιουνίου, αφού για πρώτη φορά η Κρήτη έγινε όλη «μπλε» στην προηγούμενη εκλογική αναμέτρηση, με τη Νέα Δημοκρατία να παίρνει την πρωτιά και στους τέσσερις νομούς του νησιού.
«Άφησαν τον τουρισμό στον αυτόματο πιλότο»
«Έχουμε αποφασίσει να αγνοήσουμε τα fake news και τη λάσπη και να κάνουμε γνωστό στους πολίτες το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ» ανέφερε κατά την εισαγωγή του ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, Αλέξης Τσίπρας.
Ξεκινώντας από το ζήτημα του τουρισμού, ο Αλέξης Τσίπρας υποστήριξε ότι «παρά τη βαρύνουσα σημασία του για την εθνική οικονομία, ο τομέας του τουρισμού δυστυχώς δεν αποτελεί αντικείμενο συγκροτημένου πολιτικού σχεδιασμού».
Κάτι που όπως σημείωσε, λειτουργεί εις βάρος της αναγκαίας εθνικής στρατηγικής για έναν τομέα που, κατά τα άλλα, χαρακτηρίζουμε ως «εθνικό πρωταθλητή» και «ατμομηχανή της οικονομίας» της χώρας.
«Σε μια περίοδο κρίσεων, βαθιών αλλαγών αλλά και πρωτοφανών δημοσιονομικών δυνατοτήτων η κυβέρνηση Μητσοτάκη επέλεξε να αφήσει τον ελληνικό τουρισμό στον αυτόματο πιλότο» συμπλήρωσε ο κ. Τσίπρας.
Η νέα στρατηγική για τον ελληνικό τουρισμό
Στη συνέχεια ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρθηκε στη χάραξη μίας νέας εθνικής στρατηγικής για τον ελληνικό τουρισμό.
Τα βασικά της χαρακτηριστικά :
• Η διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος με τον καθορισμό κεντρικών στόχων σε εθνικό επίπεδο και εξειδικευμένων, διαφοροποιημένων στόχων σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο.
• Η υιοθέτηση μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης της τουριστικής ανάπτυξης που να λαμβάνει υπόψη τη διασύνδεσή του με άλλους κρίσιμους κλάδους της εθνικής και τοπικής οικονομίας και ιδιαίτερα με τον πρωτογενή τομέα.
• Η μετάβαση των τουριστικών επιχειρήσεων σε ένα νέο μοντέλο διαχείρισης της ενέργειας και των απορριμμάτων καθιστώντας τες εθνικούς πρωταθλητές στην εξοικονόμηση και στην ιδιωκατανάλωση ενέργειας και μπολιάζοντας τες με την αρχή της «κυκλικότητας» σε όλα τα στάδια της παραγωγής και της κατανάλωσης του τουριστικού προϊόντος.
• Η έμφαση στις ασφαλείς και πράσινες μεταφορές και υποδομές που αποτελούν προϋπόθεση της ανθρώπινης μετακίνησης.
Αναλύοντας το τουριστικό προιόν στην Ελλάδα είπε ότι χαρακτηριστικό του αποτελεί η τριπλή συγκέντρωση:
- Θεματική συγκέντρωση , γύρω από το κυρίαρχο προϊόν «ήλιος και θάλασσα»
- Γεωγραφική συγκέντρωση, κατά μήκος της παράκτιας ζώνης και
- Χρονική συγκέντρωση, στους θερινούς μήνες.
Στο πλαίσιο μιας άλλης εθνικής στρατηγικής για τον ελληνικό τουρισμό υπογράμμισε: «οι αποφάσεις και οι στρατηγικές για τα αναπτυξιακά μοντέλα, τόσο συνολικά όσο και ειδικότερα στον τουριστικό κλάδο, δεν μπορεί να εκπονούνται ερήμην των ανθρώπων του: των μικρομεσαίων επιχειρηματιών και των εργαζόμενων που με την καθημερινή τους προσπάθεια κρατάνε τη χώρα και τον κλάδο τους όρθιους. Εμείς βλέπουμε τουρισμός ως ένα όχημα μέσα από το οποίο μπορούμε να προωθήσουμε τον συνολικό μετασχηματισμό της ελληνικής οικονομίας στην κατεύθυνση της πράσινης και βιώσιμης ανάπτυξης».
Τα σχόλια είναι κλειστά.