Ανάμεσα στα σποτ που εμφανίστηκαν κατά τη διάρκεια του Superbowl, υπήρξε και ένα μιας αμερικανικής ασφαλιστικής εταιρίας.
Η βραδιά του Super Βowl έχει καταστεί ένα από τα πιο σημαντικά τηλεοπτικά γεγονότα του πλανήτη, καθώς το παρακολουθούν ταυτόχρονα δεκάδες εκατομμύρια τηλεθεατές. Για την ακρίβεια, τον αγώνα της Κυριακής παρακολούθησαν 102 εκατομμύρια τηλεθεατές. Δημοσιεύματα θέλουν το κόστος ενός διαφημιστικού μόλις 30 δευτερολέπτων να στοιχίζει στον διαφημιζόμενο κατά μέσο όρο, 5,6 εκατ. δολάρια.
100 εκατ. θεατές στο Super Bowl
Ανάμεσα στα σποτ που εμφανίστηκαν κατά τη διάρκεια του Superbowl, υπήρξε και ένα μιας αμερικανικής ασφαλιστικής εταιρίας. «Οι αρχαίοι Έλληνες είχαν τέσσερις λέξεις για την αγάπη» ακούγεται η αφηγητής να λέει, περιγράφοντας τέσσερις ελληνικές λέξεις στο αμερικανικό τηλεοπτικό κοινό που παρακολουθούσε το Superbowl.
Δυο έφηβες κοπέλες ξαπλωμένες στο πάτωμα, χαμογελούν και συμβολίζουν την πρώτη λέξη, τη «φιλία», που εμφανίζεται στις οθόνες του Super Bowl με ελληνικούς χαρακτήρες, αλλά και στη φωνητική της εκδοχή ώστε να μπορεί να την προφέρει κάποιος Αμερικανός.
Μετά τη φιλία, ακολουθεί η στοργή, το συναίσθημα αγάπης που νιώθει κανείς για τους παππούδες του ή τον αδερφό του, όπως εξηγεί η αφηγητής, την ώρα που εικόνες ανθρώπων τρίτης ηλικίας και μικρών παιδιών που παίζουν στην παραλία προβάλλονται στην οθόνη.
Η ελληνική λέξη αγάπη στο Super Bowl
Για το τέλος, το διαφημιστικό που έκανε πρεμιέρα στο Superbowl κράτησε την αγάπη. «Η τέταρτη όμως έκφραση της αγάπης, είναι διαφορετική. Είναι η πιο θαυμαστή. Γιατί είναι εκείνη που μας παρακινεί να δράσουμε από αγάπη» ακούγεται στο σποτ. «Θέλει κουράγιο, θυσίες, δύναμη» ακούγεται, την ώρα που απλοί καθημερινοί άνθρωποι παλεύουν να ζήσουν, να βοηθήσουν, να αγαπήσουν τους άλλους γύρω τους. Δείτε το συγκινητικό διαφημιστικό σποτ.
Τα σχόλια είναι κλειστά.