Ακρίβεια: … στα τρόφιμα “Ο Δράκουλας της εποχής”
έτσι τον έχουμε βαφτίσει εμείς…
Το 93% των καταναλωτων παραμιλαει ….
Κραυγή αγωνίας από τους πολίτες ότι βρίσκονται σε αδιέξοδο….
Τα νοικοκυριά κόβουν τα πάντα και κατεβαίνουν στην αγορά με το σταγονόμετρο, και θλίψη ..
– Τα μέτρα της Κυβέρνησης «ασπιρίνες» ενώ οι τιμές τραβάνε την ανηφόρα, με τον καταναλωτή να ονειρεύεται ένα. ζεστό καρβέλι …
Η καλπάζουσα ακρίβεια εξακολουθεί να τρομοκρατεί τα νοικοκυριά, που πλέον δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν ούτε στα βασικά, με την αγοραστική τους δύναμη να αγγίζει τραγικά επίπεδα.
Πολύ υψηλός παραμένει ο πληθωρισμός, στα τρόφιμα στην Ελλάδα, εξακολουθώντας να κινείται σε υψηλότερα επίπεδα από τον μέσο όρο της ευρωζώνης.
Τα ποσοστά αυξήσεων έχουν βέβαια πολύ πιο σημαντικές επιπτώσεις όταν μιλάμε και για χαμηλά εισοδηματικά στρώματα και τους ευάλωτους καταναλωτές καθώς ο πληθωρισμός πλήττει διαφορετικά τους χαμηλόμισθους. τους μικρό συνταξιούχους, τους ανέργους, με την νέα αύξηση του κατώτατου μισθού, που από 667 ευρώ, θα ανέλθει σε 698 ευρώ, να
έχει προεξοφληθεί ότι δεν θα βελτιώσει την κατάσταση.
Σύμφωνα με αυτά, «τα νοικοκυριά δέχονται ισχυρές πιέσεις, οι οποίες σε αρκετές περιπτώσεις θέτουν εν αμφιβόλω ακόμη και τη βιωσιμότητα τους»!
Κόβουν τα πάντα.
Ξεκάθαρη είναι η τάση των καταναλωτών για εξοικονόμηση χρημάτων για τις αγορές βασικών αγαθών και υπηρεσιών και δευτερευόντως διαχείρισης χρημάτων.
Αναλυτικότερα, μεγαλύτερη είναι η πίεση στη μείωση των δαπανών για βασικές υπηρεσίες και λιγότερο για βασικά αγαθά.
Συγκεκριμένα:
Το 75% (έναντι 71% τον Ιανουάριο 2023) του κοινού δηλώνει ότι έχει ακυρώσει δαπάνες διασκέδασης όπως είναι η εστίαση, οι διακοπές, τα ταξίδια κ.ά.
Το 52% (έναντι 50% τον Ιανουάριο) του κοινού δηλώνει ότι έχει αναβάλει εργασίες συντήρησης και επισκευής, π.χ. στο σπίτι ή στο αυτοκίνητο.
Το 55% (έναντι 55% τον Ιανουάριο) δηλώνει ότι έχει μειώσει συνολικά τις αγορές σε είδη τροφίμων και είδη παντοπωλείου.
Το 48% (έναντι 40% τον Ιανουάριο) δηλώνει ότι έχει αλλάξει μάρκα-επωνυμία προϊόντος.
Το 28% (έναντι 24% τον Ιανουάριο) δηλώνει ότι έχει χρησιμοποιήσει χρήματα από τις αποταμιεύσεις του προκειμένου να καλύψει τις αγορές του.
Το 28% (έναντι 29% τον Ιανουάριο) έχει αναβάλει την πληρωμή λογαριασμών ή έχει προχωρήσει σε στάση πληρωμής των υποχρεώσεων του.
Το 15% (έναντι 11% τον Ιανουάριο) δηλώνει ότι έχει αυξήσει τον χρόνο εργασίας ή έχει βρει δεύτερη εργασία προκειμένου να αυξήσει το εισόδημα του.
Μόλις το 4% του κοινού δηλώνει ότι δεν έχει λάβει κανένα απολύτως μέτρο για την αντιμετώπιση των πληθωριστικών πιέσεων.
Κραυγή αγωνίας από τους πολίτες
Οι πληγέντες δεν σωπαίνουν πια. Οριακά αγοράζουν τα απολύτως απαραίτητα, τα… βασικότερα των βασικών αγαθών, προκειμένου κυριολεκτικά να επιβιώσουν. Για αξιοπρεπή διαβίωση, ούτε λόγος πια Με το μηνιάτικό τους να τελειώνει πολύ πριν από το κλείσιμο του μήνα, μιλούν ανοιχτά για τη δυσμενή κατάσταση στην οποίο έχουν περιέλθει. Σε δημοσκόπηση που έγινε πρόσφατα το μήνυμά τους προς την κυβέρνηση ήταν σαφής: Το μεγαλύτερο πρόβλημά μας είναι η ακρίβεια.
Το ποσοστό του 93% είναι πραγματικά συντριπτικό.
Οι εταιρείες τροφίμων δεν είναι δυνατόν να πτοηθούν από τα πρόστιμα με τα οποία τις απειλεί η κυβέρνηση. Τα ποσά φαντάζουν αστεία μπρος στα υπερκέρδη που είχαν και έχουν όλο αυτό το τεράστιο διάστημα των διαρκών ανατιμήσεων και των ανεπανάληπτα υψηλών τιμών.
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, δηλώνει παρούσα στην μάχη που δίνει ο καταναλωτής για την επιβίωση του γι’αυτό θέλει τον κάθε καταναλωτή έτοιμο γύρω από αυτήν.-…για αγώνες πριν την τελείως εξαθλίωση του
Καλεί ιδιαίτερα την Κυβέρνηση εδώ καί τώρα, να λάβει μέτρα όχι ανακούφισης, αλλά επιβίωσης του Καταναλωτή.
Τα σχόλια είναι κλειστά.