και βαθμολογία 9/10 για την εξυπηρέτηση των πελατών
Με το πιστοποιητικό «Ικανοποίησης Πελατών» και βαθμολογία 9 στα 10, διακρίθηκε το καφέ ΜΑΡΙΝΑ της ΔΕΠΑΝΑΛ Α.Ε. στον πανελλαδικό διαγωνισμό των Greek Awards 2020.
Πρόκειται για μια διάκριση που προέκυψε έπειτα από ενδελεχή έρευνα και αξιολόγηση των απόψεων των πελατών του ΜΑΡΙΝΑ η οποία θα «συνοδεύει» πλέον το αγαπημένο σημείο συνάντησης των κατοίκων και των επισκεπτών του Ηρακλείου, ενισχύοντας την προβολή του. Το γεγονός δε ότι η διάκριση αφορά το έτος 2020, μια χρονιά με πολλές δυσκολίες στη λειτουργία κάθε επιχείρησης, ειδικά στις επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος, δίνει ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα στην τελική πιστοποίηση.
Παραλαμβάνοντας την ηλεκτρονική πιστοποίηση η Πρόεδρος της ΔΕΠΑΝΑΛ Α.Ε. Ευαγγελία Σχοιναράκη – Ηλιάκη, σε δήλωσή της ανέφερε: «Κάθε διάκριση δεν μπορεί παρά να μας γεμίζει ικανοποίηση και χαρά, ειδικά όταν αναφέρεται σε μια χρόνια τόσο δύσκολη, όπως ήταν το 2020. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα λειτουργίας του ΜΑΡΙΝΑ, η οποία έχει αποδείξει κατ’ επανάληψη τις ικανότητές της. Αυτή η πιστοποίηση είναι και η απόδειξη ότι η καλή δουλειά που επιτελείται, αναγνωρίζεται και από τους χιλιάδες θαμώνες του καταστήματος. Αποτελεί ταυτόχρονα και μια παρακαταθήκη, η οποία είμαι σίγουρη ότι θα μας οδηγήσει σε ακόμα θετικότερα αποτελέσματα, σε ακόμα πιο σημαντικές διακρίσεις. Να τονίσω όμως και το γεγονός ότι για όλες και όλους εμάς στη ΔΕΠΑΝΑΛ, η κορυφαία διάκριση είναι τα χαμόγελα και τα καλά λόγια που ακούμε καθημερινά από τους επισκέπτες των χώρων εστίασης που λειτουργούμε. Αυτή η καθημερινή κρίση και αποδοχή, είναι και η καλύτερη επιβράβευση των προσπαθειών μας».
Ο υπεύθυνος του καταστήματος Μαρίνα και Πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων ΔΕΠΑΝΑΛ Α.Ε. Μιχάλης Ριζικιανάκης δήλωσε: «Οι εργαζόμενοι του καταστήματος είμαστε ικανοποιημένοι που μέσα από αυτό το βραβείο αναγνωρίστηκαν οι προσπάθειες μιας ολόκληρης χρονιάς. Ιδιαίτερα κάτω από αυτές τις δύσκολες συνθήκες η αναγνώριση αυτή έχει διπλή αξία. Μέσα από ομαδική προσπάθεια και επαγγελματισμό καταφέραμε από την κριτική του κάθε πελάτη μας να επιτύχουμε αυτό το αποτέλεσμα. Θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ζήλο να προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους επισκέπτες του καταστήματος μας.».
Περισσότερες πληροφορίες για όλα τα καταστήματα της ΔΕΠΑΝΑΛ ΑΕ, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη σελίδα στο Facebook: https://www.facebook.com/depanal.gr
Τα σχόλια είναι κλειστά.