Δήμος Ηρακλείου:Εικαστική παρέμβαση στο πλαίσιο του Φεστιβάλ «Τέχνη καθ’ Οδόν» αλλάζει την όψη της Πλατείας Ελευθερίας
Η περίφραξη της πλατείας ντύθηκε με χαρακτικά και ζωγραφικά έργα της Δημοτικής Πινακοθήκης Ηρακλείου
Στα πλαίσια του Φεστιβάλ «Τέχνη καθ’ Οδόν» και με στόχο την αισθητική αναβάθμιση της πλατείας Ελευθερίας η οποία βρίσκεται σε διαδικασία ανάπλασης, σημαντικά έργα της Δημοτικής Πινακοθήκης του Δήμου Ηρακλείου βρήκαν τη θέση τους στην καρδιά της πόλης.
Μια σειρά χαρακτικών και ζωγραφικών έργων σημαντικών Ελλήνων εικαστικών και Κρητικών ζωγράφων όπως ο Αλέκος Φασιανός, ο Δημήτρης Μυταράς, ο Παναγιώτης Τέτσης, ο Θωμάς Φανουράκης, ο Αριστείδης Βλάσσης, ο Ευάγγελος Μαρκογιανάκης, ο Αναστάσιος Αλεβίζος, ο Γιάννης Μιγάδης και πολλοί άλλοι, εκτυπώθηκαν σε μεγάλες επιφάνειες και «έντυσαν» περιμετρικά την πλατεία Ελευθερίας.
Η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού Ρένα Παπαδάκη-Σκαλίδη δήλωσε σχετικά ότι «Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Τέχνη Καθ’ Οδόν, θελήσαμε να ομορφύνουμε την πλατεία Ελευθερίας. Επιλέξαμε έργα τέχνης της Δημοτικής Πινακοθήκης του Δήμου Ηρακλείου και κάναμε μια αισθητική παρέμβαση η οποία ξεπερνά τα 150 τετραγωνικά μέτρα. Έχουμε ήδη τοποθετήσει αρκετά και τις επόμενες ημέρες θα τοποθετήσουμε περισσότερα.».
Σε κάθε έργο, μπορεί κανείς να βρει τον εκτυπωμένο κώδικα QR ο οποίος παραπέμπει στην ιστοσελίδα της Δημοτικής Πινακοθήκης του Δήμου Ηρακλείου https://heraklionartgallery.gr/. Σε αυτήν, μπορεί κανείς να περιηγηθεί στην πλούσια Συλλογή Έργων Τέχνης τα οποία αποτυπώνουν την εξέλιξη της εικαστικής δημιουργίας από τις αρχές της θεμελίωσής της στην Κρήτη, έως και τις πιο πρόσφατες εκφράσεις της.
Τα εκτυπωμένα έργα, τα οποία επιλέχθηκαν με την επιμέλεια της Υπεύθυνης της Δημοτικής Πινακοθήκης Ηρακλείου Μαριάννας Γιαλύτη, θα παραμείνουν στην πλατεία Ελευθερίας μέχρι την ολοκλήρωση της ανάπλασης της και στην συνέχεια θα μεταφερθούν σε άλλα σημεία της πόλης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η αισθητική παρέμβαση υλοποιήθηκε με την οικονομική συνδρομή της κατασκευαστικής εταιρίας LYDAKIS ESTATE IKE καθώς και ότι η γραφιστική επεξεργασία έγινε από τον Χρυσόστομο Σπετσίδη.
Τα σχόλια είναι κλειστά.