Δήμος Χανίων:ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ (ΚΕΠ) στην υπηρεσία της ψηφιακής εξυπηρέτησης myKEPlive

Ημερομηνία:

Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης δίνει πλέον τη δυνατότητα παροχής διοικητικών πληροφοριών και διεκπεραίωσης υποθέσεων των πολιτών και των επιχειρήσεων από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π), μέσω τηλεδιάσκεψης.

Οι υπηρεσίες αυτές παρέχονται πιλοτικά από τριάντα οκτώ (38) Δήμους, ανάμεσα στους οποίους και ο Δήμος Χανίων μέσω της σύγχρονης πλατφόρμας τηλεδιάσκεψης (videoconference) με την ονομασία «myKEPlive.gov.gr».

Ο πολίτης ή η επιχείρηση, μέσω του νόμιμου εκπροσώπου της, δύναται να αιτηθεί ραντεβού, επιλέγοντας συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας που υπάρχει στην πλατφόρμα, προκειμένου να διεκπεραιώσει συγκεκριμένο αίτημά του.

Η είσοδος στην πλατφόρμα myKEPlive.gov.gr, πραγματοποιείται με κωδικούς taxisnet, και ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε 4 θεματικά πεδία των υπηρεσιών που τον ενδιαφέρει:

1. Στο θεματικό πεδίο «Διοικητική Πληροφόρηση – Διεκπεραίωση Αίτησης», οι υπηρεσίες που παρέχονται στον πολίτη είναι πενήντα δύο (52) και μπορεί να ενημερωθεί από το σχετικό link.

2. Στο θεματικό πεδίο «Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις», περιλαμβάνονται διακόσιες τριάντα πέντε (235) διαδικασίες προς ενημέρωση και δώδεκα (12) διαδικασίες προς εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων, μέσω των νόμιμων εκπροσώπων τους. Οι υπηρεσίες αυτές παρέχονται μόνο από τα εννέα (9) Κ.Ε.Π.-Ε.Κ.Ε. που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (σε αυτά συμπεριλαμβάνεται καi το ΚΕΠ 0009 του Δήμου Χανίων).

3. Στο θεματικό πεδίο «Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία» παρέχονται πενήντα δύο (52) υπηρεσίες του θεματικού πεδίου με τίτλο «Διοικητική Πληροφόρηση – Διεκπεραίωση Αίτησης». Σε αίτημα που έχει καταθέσει πολίτης με αναπηρία και έχει ζητηθεί η χρήση Διερμηνέα Ελληνικής νοηματικής/χειλεανάγνωσης δύναται στην τηλεδιάσκεψη να συμμετάσχει ύστερα από πρόσκληση του αρμοδίου Κ.Ε.Π. εξυπηρέτησης και πιστοποιημένος διερμηνέας με τη συνδρομή του Εθνικού Ιδρύματος Κωφών.

4. Στο θεματικό πεδίο «Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας» περιλαμβάνονται πέντε (5) δημοτικές υπηρεσίες. Σημειώνεται ότι στο εν λόγω θεματικό πεδίο είναι υποχρεωτική η επιλογή του Δήμου στον οποίο απευθύνεται το αίτημα. Οι διαθέσιμες υπηρεσίες είναι οι εξής:

α. Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας
β. Δημοτική ενημερότητα
γ. Παραχώρηση κοινόχρηστου χώρου
δ. Βεβαίωση Σήμανσης
ε. Αίτηση για κοπή δένδρων σε κοινόχρηστο χώρο

Με τη νέα ψηφιακή πλατφόρμα ο Δήμος Χανίων έρχεται αρωγός στο εγχείρημα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης που στόχο έχει την αναβάθμιση και βελτίωση της απρόσκοπτης εξυπηρέτησης πολιτών από το κράτος.

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Χανιά:Οι Επιτάφιοι των Εκκλησιών της Χαλέπας...

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος οι επιτάφιοι των...

Δράσεις Αλληλεγγύης από τον Δήμο Χανίων για...

O Δήμος Χανίων ενόψει της εορταστικής περιόδου του Πάσχα...

Χανιά:Οι Επιτάφιοι των Εκκλησιών της Χαλέπας...

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος οι επιτάφιοι των...

Δράσεις Αλληλεγγύης από τον Δήμο Χανίων για...

O Δήμος Χανίων ενόψει της εορταστικής περιόδου του Πάσχα...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
DOLE Μπανάνες 300Χ250
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Παραδόθηκε από την Περιφέρεια Κρήτης σε κυκλοφορία το τμήμα της ΠΕΟ στο «Κακό Όρος»

Παραδίδεται σήμερα Μεγάλη Πέμπτη (17-4-2025) ξανά στην κυκλοφορία το...

Μήνυμα Περιφερειάρχη Κρήτης για το Πάσχα

Ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σε μήνυμά του για...

Ευχές Δημάρχου Ρεθύμνης και Προέδρου Π.Ε.Δ. Κρήτης Γιώργη Μαρινάκη για το Πάσχα

«Αγαπητές Συμπολίτισσες και Συμπολίτες Η περίοδος του Πάσχα...