Τη δεύτερη ημέρα λειτουργίας της η τηλεφωνική γραμμή 1142 δέχθηκε σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Υγείας, συνολικά 347 κλήσεις, σε σχέση με τις 235 κλήσεις που είχε δεχθεί την πρώτη ημέρα.
Αυξάνονται μέρα με τη μέρα οι κλήσεις που δέχεται το 1142. Προς τον παρόν ως επι το πλείστον οι πολίτες ζητούν πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο, ενώ την αργά αλλά σταθερά αυξάνεται και ο αριθμός όσων παίρνουν για καταγγελίες.
Τη δεύτερη ημέρα λειτουργίας της η τηλεφωνική γραμμή 1142 δέχθηκε σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Υγείας, συνολικά 347 κλήσεις, σε σχέση με τις 235 κλήσεις που είχε δεχθεί την πρώτη ημέρα.
Από αυτές, οι 87 αφορούσαν καταγγελίες, 55 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος, ενώ 108 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο.
Για καταγγελίες το 25% των κλήσεων
Αναλυτικά το «1142» δέχτηκε την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2019:
87 καταγγελίες (25,07%)
55 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος (15,85%)
108 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο (31,12%)
63 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν (18,16%)
20 έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο (5,77%)
14 Άλλο (4,03%)
Τι προσφέρει το 1142
Σημειώνεται ότι η τηλεφωνική γραμμή 1142 τέθηκε σε λειτουργία την Τρίτη 19 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο εφαρμογής του αντικαπνιστικού νόμου.
Καλώντας στο 1142, κάποιος μπορεί να ενημερωθεί για το τι προβλέπει η νομοθεσία για την απαγόρευση του καπνίσματος, να ζητήσει βοήθεια για τη διακοπή του καπνίσματος, καθώς και να αναφέρει παραβάσεις της σχετικής νομοθεσίας, που υπέπεσαν στην αντίληψή τους.
Έπεσαν και τα πρώτα πρόστιμα
Στη Νέα Σμύρνη βεβαιώθηκαν το βράδυ της Τετάρτης (20/11) οι πρώτες παραβάσεις μετά την έναρξη της καμπάνιας για την εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου.
Σε τρεις περιπτώσεις επιβλήθηκαν πρόστιμα 500 ευρώ σε επιχειρηματίες και 100 ευρώ σε καπνιστές θαμώνες.
Τα σχόλια είναι κλειστά.