Πολύ άσχημη αντιμετώπιση σε υποκατάστημα συστημικής τράπεζας στα Χανιά καταγγέλλει Χανιώτης καρκινοπαθής (στοιχεία στη διάθεση του zarpanews.gr), ο οποίος είχε βρεθεί εκεί την Τετάρτη μαζί με τη σύζυγό του, για κλείσουν έναν λογαριασμό της πεθεράς του, η οποία πρόσφατα έφυγε από τη ζωή.
Σύμφωνα με τα όσα υποστήριξε, η διαδικασία διήρκεσε πολλή ώρα και κατά τη διάρκειά της αισθάνθηκε την ανάγκη να πάει στην τουαλέτα. Το ογκολογικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει και οι θεραπείες στις οποίες υποβάλλεται είναι τέτοιες, που έκαναν την ανάγκη του αυτή ιδιαίτερα επιτακτική.
«Η γυναίκα μου περίμενε να κάνουν τη διαδικασία και κάποια στιγμή τους είπα ότι πρέπει να πάω στην τουαλέτα. Μου απάντησαν υπάλληλοι ότι τουαλέτα δεν υπάρχει. Είμαι καρκινοπαθής, έχω πρόβλημα και ενώ στο υποκατάστημα υπάρχει και ταμπέλα που λέει ότι τα άτομα με αναπηρία εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα, δεν φιλοτιμήθηκαν να με βοηθήσουν.
Τελικά αναγκάστηκα να φύγω, πήγα σε ένα μαγαζί παραδίπλα και μετά επέστρεψα κιόλας στην τράπεζα γιατί δεν είχαν τελειώσει.
Αναρωτιέμαι πώς είναι δυνατόν να λειτουργεί κατάστημα χωρίς τουαλέτα και δεύτερον, επειδή αυτό στην πραγματικότητα δεν είναι δυνατόν, δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή η αντιμετώπιση, ενώ τους παρακαλούσα», ανέφερε ο καρκινοπαθής.
Ο καταγγέλλων δήλωσε ιδιαίτερα απογοητευμένος με αυτή τη συμπεριφορά.