Η Amazon «εισβάλλει» στη βιομηχανία της ομορφιάς
Το κομμωτήριο αυτό θα έχει έναν καθρέφτη επαυξημένης πραγματικότητας, ο οποίος θα εμφανίζει τους πελάτες με διαφορετικά χρώματα και στυλ πριν από την περιποίηση
Η Amazon «εισβάλλει» στη βιομηχανία της ομορφιάς
Διευρύνοντας την παρουσία του σε κερδοφόρους τομείς της οικονομίας, ο κολοσσός του διαδικτυακού λιανεμπορίου, Amazon εισβάλει στην βιομηχανία της ομορφιάς ανοίγοντας το πρώτο κομμωτήριο υψηλής τεχνολογίας στο ανατολικό Λονδίνο.
Το κομμωτήριο αυτό θα έχει έναν καθρέφτη επαυξημένης πραγματικότητας, ο οποίος θα εμφανίζει τους πελάτες με διαφορετικά χρώματα και στυλ πριν από την περιποίηση.
Ο χώρος θα περιλαμβάνει περιοδικά φορτωμένα σε tablet, ώστε οι πελάτες να ενημερώνονται και να ψυχαγωγούνται όσο παραμένουν στον χώρο. Επίσης, οι πελάτες θα μπορούν να σαρώσουν κωδικούς QR για προϊόντα που βλέπουν στο κομμωτήριο ή τα χρησιμοποιήσαν εκεί και αυτομάτως να γίνεται η παραγγελία μέσω Amazon.
Οι πρώτοι που θα δοκιμάσουν τις πρωτοποριακές αυτές υπηρεσίες είναι το προσωπικό της Amazon και αργότερα οι υπηρεσίες θα είναι διαθέσιμες στο ευρύ κοινό.
«Σχεδιάσαμε αυτό το κομμωτήριο ώστε οι πελάτες να απολαύσουν τις καλύτερες τεχνολογίες, τα καλύτερα προϊόντα περιποίησης μαλλιών και τουις καλύτερους κομμωτές», δήλωσε ο διευθυντής της Amazon στη Ηνωμένο Βασίλειο John Boumphrey.
«Θέλουμε αυτός ο μοναδικός χώρος να μας φέρει ένα βήμα πιο κοντά στους πελάτες και θα είναι ένα μέρος όπου μπορούμε να συνεργαστούμε με τον κλάδο και να δοκιμάσουμε νέες τεχνολογίες», πρόσθεσε.
Η Amazon ανακοίνωσε ότι πρόκειται για ένα «πειραματικό κομμωτήριο» και δεν είναι στα άμεσα σχέδιά της η επέκταση της πρωτοβουλίας αυτές και σε άλλες περιοχές.
Οι πελάτες του Amazon Fresh σαρώνουν μια εφαρμογή smartphone κατά την είσοδό τους και οι αγορές τους εντοπίζονται αυτόματα από κάμερες στο κατάστημα και χρεώνονται στον λογαριασμό τους στο Amazon καθώς φεύγουν.
Εν τω μεταξύ, στις ΗΠΑ, η Amazon επέκτεινε το σύστημα πληρωμών σάρωσης παλάμης σε ένα σούπερ μάρκετ Whole Foods στο Σιάτλ.
Η τεχνολογία χρησιμοποιείται ήδη σε μερικά από τα καταστήματα της Amazon στην Αμερική – και η εταιρεία ελπίζει να επεκτείνει το σαρωτή της σε άλλους λιανοπωλητές.
Τα σχόλια είναι κλειστά.