549 ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ
43 ΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΑ ΝΕΚΡΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ και ειναι αρχές Σεπτεμβρίου ακόμα.
45 μέχρι σήμερα Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου.
66% Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ σε σχέση με πέρυσι !
Κάντε ουσιαστικές παρεμβάσεις ΧΘΕΣ.
Πως να μην είναι το project δύσκολο κ. Πρωθυπουργέ , αφού δεν κάνατε καμία διαβούλευση με τους τοπικούς άρχοντες , ούτε με τις τοπικές κοινωνίες!
Στην περίπτωση του ανατολικού Ρεθύμνου, με τον ΝΕΟ ΒΟΑΚ , θα υπάρξει μια φοβερή υποβάθμιση, ενώ υπήρχαν ( τοπικές ) φωνές – προτάσεις προς το καλύτερο!
Το νέο αεροδρόμιο Καστελίου θα λειτουργήσει το 2027 , με τελικό στόχο τον 3πλασιασμο του αριθμού των επισκεπτών στην Κρήτη !
Ακόμα και αν δεν επιτευχθεί ο τελικός στόχος του X 3 , σίγουρα η χρονιά του 2027 θα κλείσει με X 1.2 και σε 3 με 5 χρόνια δηλαδή το 2020 με 2022 , θα πάει X 1.5 και βλέπουμε ..
Αφήστε τώρα τα επιπλέον προβλήματα που θα προκύψουν λόγω των δεινών της κλιματικής κρίσης !
Οι αεροπορικές εταιρείες ήδη έχουν κάνει τα πλάνα τους , για να κάνουν την Κρήτη , σκαλοπάτι ( ΗUB ) , για να ενώσουν την Απω Ανατολή με την Μακρινή Δύση ( Far West ).
Ο υπάρχον ΒΟΑΚ που κατασκευάστηκε επί Χούντας για να συνδέσει την Αμερικανική Βάση της Σούδας με την Αμερικανική Βάση στις Γούρνες Ηρακλείου , εξυπηρετούσε τότε 50 με 55 .000 αυτοκίνητα , που κινούνταν σε μικρές ταχύτητες , λόγω των προδιαγραφών των τότε αυτοκινήτων και με
ελάχιστες μετακινήσεις αυτοκινήτων , δηλαδή με ελάχιστα χιλιόμετρα τότε , γιατί η ζωή και οι δουλειές ήταν πολύ απλές.
Σήμερα κυκλοφορούν στον ΙΔΙΟ ΒΟΑΚ περίπου 350.000 αυτοκίνητα , που τρέχουν με μεγάλες ταχύτητες , λόγω της μεγάλης ιπποδύναμης των αυτοκίνητων , με τους οδηγούς , λόγω των κινητών , να έχουν μετατρέψει τα αυτοκίνητά τους , σε κινητούς εργασιακούς χώρους γραφείων , που λόγω του άγχους της ζωής και το κυνήγι των στόχων , προσωπικών και εργασιακών , όλοι μας τρέχουμε για να δαγκώσουμε το καρότο , που κρέμεται απο την πλάτη μας .
Σημειώστε ότι από αυτά , περίπου 130.000 ειναι Rent a Car , με οδηγούς ξένους με την εδώ γνώση και πραγματικότητα.
Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε αλλά η Κρήτη διαθέτει τον μεγαλύτερο αριθμό Rent a Car της Ευρώπης.
Η σήμανση στην Κρήτη ( επειδή κοστίζει ) είναι τόσο ελλιπής που ουσιαστικά είναι μόνο , γι’ αυτούς που ξέρουν να πάνε.
Πριν καθιερωθεί το GPS ήταν και το πρώτο παράπονο και των τότε τουριστών !
Η έλλειψη φωτισμού , οι τεράστιες εκπτώσεις των εργολάβων και τα έντονα καιρικά φαινόμενα λειτουργούν “ευεργετικά ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΩΡΑ”.
Η έλλειψη προστατευτικών μέτρων για τους οδηγούς μηχανών, τα εκατοντάδες ( εμπορικά ) πανηγύρια (γράψε καλύτερα ΧΟΡΟΕΣΠΕΡΙΔΕΣ) με τα ουίσκια να ρέουν άφθονα και οι κούπες να πηγαινοέρχονται στις παρέες με DRONE (ούτε η NASA το είχε καταφέρει) και με παντελή έλλειψη οδικής συνείδησης και συμπεριφοράς , φθάσαμε στο σημείο να έχουμε ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΝΕΚΡΩΝ και μάλιστα τόσων ΝΕΩΝ.
Σε χειρότερη μοίρα από τους νεκρούς είναι δυστυχώς οι βαριά τραυματίες , που με τις μόνιμες βλάβες τους , υποφέρουν αυτοί οι ίδιοι , οι οικογένειες τους , συγγενείς και φίλοι , το ίδιο το κράτος.
Εμείς επιτρέψαμε στις εκάστοτε κυβερνήσεις , μπλε , κόκκινες , αλλά ιδιαίτερα του ΠΑΣΟΚ , να θεωρεί την Κρήτη δεδομένη , ως ” Πράσινη Κρήτη ” με αποτέλεσμα το οδικό δίκτυο της Πρώτης Τουριστικής περιοχής της Ελλάδος να είναι το “αποπαίδι” , όλων των κυβερνητικών εξαγγελιών.
Η ολοκλήρωση , με Ευρωπαϊκές προδιαγραφές , του Εθνικού Οδικού Δικτύου της υπόλοιπης Ελλάδας, είναι εις βάρος του Τουρισμού της Κρήτης. Μακάρι η Κρήτη να ήταν “ήπειρος” χωρίς αεροπορική ή ακτοπλοϊκή σύνδεση. Το κόστος του ακτοπλοϊκού εισιτήριου , για μια 4τραμελη οικογένεια, με αυτοκίνητο , μετ’ επιστροφής , ισοδυναμεί σχεδόν με το μισό κόστος διακοπών στην Ηπειρωτική Ελλάδα.
Η Κρήτη ” δουλεύει ” για την Πελοπόννησο. Αν δεν ήταν η Κρήτη, η Πελοπόννησος δεν θα πετύχαινε ούτε τις ξενοδοχειακές τιμές που έχει σήμερα, ούτε και τις σημερινές πληρότητες.
Ας σταματήσουμε να θεωρούμε δεδομένες τις ανθρωποθυσίες στο Βωμό της Ασφάλτου και ας προσπαθήσει ο καθ’ ένας από εμάς , από το δικό του μετερίζι, να αναλάβει πρωτοβουλίες, μήπως και σώσουμε κανένα Άνθρωπο , ιδιαίτερα νέο.
Τα σχόλια είναι κλειστά.