Δήμος Χερσονήσου:Με επιτυχία η διοργάνωση του παγκρήτιου φεστιβάλ Αθλητικής Ρομποτικής στο Φιλωνίδειο Κλειστό Γυμναστήριο
ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ TO ΠΑΓΚΡΗΤΙΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ – MINOAN ROBOTSPORTS COMPETITION JUNIOR ΧΘΕΣ, ΚΥΡΙΑΚΗ 16 ΙΟΥΝΙΟΥ, ΣΤΟ ΦΙΛΩΝΙΔΕΙΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΛΙΜ. ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ.
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες, Κυριακή 16 Ιουνίου το Φεστιβάλ Αθλητικής Ρομποτικής για παιδιά ηλικίας 5 έως 10 ετών – MINOAN ROBOTSPORTS COMPETITION JUNIOR που διοργάνωσαν ο Δήμος Χερσονήσου και ο Ελληνικός Οργανισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής H.E.R.O. στο Φιλωνίδειο Κλειστό Γυμναστήριο Λιμ. Χερσονήσου. Το παγκρήτιο Φεστιβάλ Αθλητικής Ρομποτικής πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη του Φιλωνίδειου Πολιτιστικού και Εξωραϊστικού Συλλόγου Λιμ. Χερσονήσου, του Πολιτιστικού Εξωραϊστικού Συλλόγου Αγριανών «Η Αγία Τριάδα» και του Λαογραφικού Ομίλου «Λάζαρος και Μανόλης Χνάρης».
Στο πλαίσιο του φεστιβάλ τα παιδιά δημιούργησαν Αθλητές – Ρομπότ και αγωνίστηκαν σε ομάδες, στο πλαίσιο της ευγενούς άμιλλας.
Οι κατηγορίες των αθλημάτων, ράλλυ, ποδόσφαιρο, σκοποβολή, πάλη και η έκθεση – κατασκευές απαιτούσαν εξαιρετική εφευρετικότητα, μηχανική, κωδικοποίηση, στρατηγική και ομαδική εργασία. Το συγκεκριμένο φεστιβάλ, που εστιάζει στην Αθλητική Ρομποτική, φιλοδοξεί να καλλιεργήσει στους μαθητές τη δημιουργικότητα, την ομαδικότητα, τη δυνατότητα επίλυσης προβλημάτων, την εφευρετικότητα, τον υγιή συναγωνισμό, ενώ παράλληλα στοχεύει να διδαχτούν μέσα από την αθλητική ρομποτική, μηχανική, προγραμματισμό, μαθηματικά, φυσική.
Στο φεστιβάλ οι 54 ομάδες που συμμετείχαν, βραβεύτηκαν ανεξάρτητα την θέση την οποία κατέκτησαν. Οι κατηγορίες του φεστιβάλ Αθλητικής Ρομποτικής αφορούσε σε μαθητές Προνηπίου, Νηπίου και Α’ – Δ΄ Δημοτικού.
Την έναρξη της διοργάνωσης χαιρέτησε ο Δήμαρχος Χερσονήσου, Ζαχαρίας Δοξαστάκης και η Αντιδήμαρχος Παιδείας και Αθλητισμού, Δέσποινα Πλευράκη. Ο κ. Δοξαστάκης αναφέρθηκε στις δυνατότητες εξέλιξης της εκπαιδευτικής διαδικασίας που προσφέρει η ρομποτική στα παιδιά, αφού μαθαίνουν σε ένα περιβάλλον που προάγει την καινοτομία, ενισχύουν το ενδιαφέρον για την τεχνολογία μέσω μιας διασκεδαστικής διάστασης, καθώς μέσα από το παιχνίδι και με πνεύμα συνεργασίας πρέπει να αναπτύξουν δημιουργικά δικές τους ιδέες, για να καταφέρουν να φτάσουν στην επίλυση του προβλήματος.
Τα σχόλια είναι κλειστά.