Ντοκουμέντο για τα Τέμπη εγείρει ερωτήματα για τον αριθμό των επιβατών – Τι περιέχει η δικογραφία
Πραγματογνώμονας αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να είναι περισσότεροι οι νεκροί της τραγωδίας και να μην έχει γίνει γνωστός ο πραγματικός αριθμός
Ντοκουμέντο για τα Τέμπη εγείρει ερωτήματα για τον αριθμό των επιβατών – Τι περιέχει η δικογραφία
Ερωτήματα εγείρει διάλογος που είχαν εργαζόμενοι στο σιδηροδρομικό δίκτυο τη μαύρη νύχτα της τραγωδία στα Τέμπη, μετά από τη σύγκρουση των δυο τρένων, που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο 58 συνανθρώπων μας.
Στο σχετικό ηχητικό ντοκουμέντο που μετέδωσε το MEGA, οι εν λόγω υπάλληλοι αναφέρουν ότι υπάρχουν 470 άτομα στη μοιραία αμαξοστοιχία. Θυμίζουμε ότι επίσημα είχε δοθεί ο αριθμός των 350.
Νέο ηχητικό ντοκουμέντο για τα Τέμπη εγείρει ερωτήματα
Ειδικότερα, οι δυο εργαζόμενοι στο σιδηροδρομικό δίκτυο ακούγoνται να λένε:
Υπάλληλος σιδηροδρομικής εταιρείας 1: Μπαίνουν 10 λεωφορεία. 470 άτομα.
Υπάλληλος σιδηροδρομικής εταιρείας 2: Πόσα;
Υπάλληλος σιδηροδρομικής εταιρείας 1: 470 άτομα. Ωωω
Υπάλληλος σιδηροδρομικής εταιρείας 1: Γέμισε λεωφορεία.
Υπάλληλος σιδηροδρομικής εταιρείας 2: Γέμισε λεωφορεία έξω, δηλαδή πανηγύρι.
Τέμπη: «Μπορεί να είναι περισσότεροι οι νεκροί»
Εν τω μεταξύ, ο πραγματογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο οι νεκροί στη Τέμπη να είναι περισσότεροι και λόγω εξαΰλωσής των σωμάτων να μην έχει γίνει γνωστός ο πραγματικός αριθμός των θυμάτων της τραγωδίας.
«Από το μέγεθος των βαγονιών των δύο αμαξοστοιχιών βλέπουμε ότι τα βαγόνια έχουν εξαϋλωθεί. Ο ζωτικός χώρος επιβίωσης μέσα στα βαγόνια δεν έχει υπάρχει. Έχει χαθεί απόλυτα η γεωμετρία, άρα και κατά συνέπεια οι επιβαίνοντες στα βαγόνια θα μπορούσαν κυριολεκτικά να έχουν εξαϋλωθεί», εξήγησε.
Τέμπη: Τι περιέχει μέρος της δικογραφίας
Την ίδια στιγμή, το MEGA μετάδωσε ότι σε τμήμα της δικογραφίας για τα Τέμπη «επιβεβαιώνεται πως ο σταθμάρχης Λάρισας δεν ήταν άπειρος, ενώ υπάρχουν και καταθέσεις που κάνουν λόγο για εγκληματικές ενέργειες».
Παράλληλα, «αποδίδονται ευθύνες στον μοιραίο μηχανοδηγό, υπάρχει έντονος προβληματισμός για πρώην CEO της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και καταγγελίες για υποστελέχωση και διάλυση των σιδηροδρόμων».
Τα σχόλια είναι κλειστά.