Με αφορμή, την καταγγελία καταναλωτή, όπου μας καταγγηλλ娔άρνηση πώλησης προϊόντος», συγκεκριμένα κατάστημα ΄ειδών ζαχαροπλαστικής, αρνήθηκε την πώληση ειδών ζαχαροπλαστικης, με την αιτιολογία ότι, έχουν πουληθεί τα γλυκά που επιθυμουσε να αγοράσει ΄ ,ενώ ήταν εκτεθειμένα στην βιτρίνα του καταστήματος για πώληση.,και επειδή ο καταναλωτής πρέπει να είναι ενημερωμένος για τα δικαιώματα του ,η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, εξέδωσε σχετική ανακοίνωση , καταγγέλλοντας το γεγονός δημόσια, αλλά και ενημερώνοντας τους καταναλωτές, να ασκούν το δικαίωμα της προστασίας του δικαιώματος τους, καταγγέλλοντας τέτοιες μη νόμιμες. πρωτοφανείς και ανεπίτρεπτες συμπεριφορές, στις Αρχέ τηε Χώρας.(1520 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή) η στο 100 για την προστασία του
Αναλυτικά η Ανακοίνωση της Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Επειδή, ζούμε σε εποχή,που νομίζουμε ότι έχουμε το δικαίωμα να «ξεφευγουμε’ τα πράγματα από την νομιμότητα και επειδή δεν είναι ακριβώς έτσι.
Διότι μπορεί να έχουμε, δικαιώματα……και αν νιώθουμε ότι κάποιος μας τα παραβιαζει, μπορούμε να το καταγγείλουμε στο 1520, Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη, η σε Εθνικη Ενωση Προστασιας Καταναλωτων.
Το Υπουργείο Ανάπτυξης και σε Ειδική Πλατφορμα μας ενημερώνει πότε οφείλουμε να κάνουμε τις καταγγελιες μας….για να βρούμε το δίκιο μας.
Είδος Καταγγελίας
Περιγραφή – Επεξηγηματικοί Ορισμοί
1. Ποιότητα αγαθών και υπηρεσιών
1.1 Ελαττωματική, προκληθείσα ζημιά
1.2 Μη συμμόρφωση με την παραγγελία
1.3 Ακατάλληλο για συγκεκριμένη χρήση
2. Παράδοση αγαθών/Παροχή υπηρεσιών
2.1 Μη παράδοση/μη παροχή
2.2 Μερική παράδοση/μερική παροχή
2.3 Καθυστέρηση
2.4 Μη διαθεσιμότητα/Μη πρόσβαση
2.5 Άρνηση πώλησης/παροχής ενός αγαθού ή μιας υπηρεσίας
2.6 Αναστολή παράδοσης ενός αγαθού ή παροχής μιας υπηρεσίας χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση
2.7 Ωράριο λειτουργίας
2.8 Εξυπηρέτηση πελατών
2.9 Εξυπηρέτηση μετά την πώληση/βοήθεια
2.10 Άλλα θέματα που αφορούν την παροχή προϊόντων/υπηρεσιών
3. Τιμή/χρέωση
3.1 Αλλαγή τιμής/χρέωσης
3.2 Άνιση μεταχείριση όσον αφορά τις τιμές
3.3 Διαφάνεια στη χρέωση (ασαφής, περίπλοκη)
3.4 Άλλα ζητήματα που σχετίζονται με την τιμή/χρέωση
4. Τιμολόγηση/χρέωση και είσπραξη χρεών
4.1 Εσφαλμένο τιμολόγιο/λογαριασμός
4.2 Ασαφές τιμολόγιο/λογαριασμός
4.3 Μη έκδοση τιμολογίου ή δύσκολη πρόσβαση σε τιμολόγιο/μηνιαία κατάσταση
4.4 Αδικαιολόγητη τιμολόγηση/χρέωση
4.5 Είσπραξη χρεών
4.6 Άλλα ζητήματα σχετικά με την τιμολόγηση/χρέωση και είσπραξη χρεών
5. Εγγύηση/νομική εγγύηση και εμπορικές εγγυήσεις
5.1 Μη τήρηση εγγύησης/νομικής εγγύησης
5.2 Μη τήρηση εμπορικής εγγύησης
6. Έννομη προστασία
6.1 Δύσκολη πρόσβαση στην έννομη προστασία
6.2 Απουσία έννομης προστασίας
6.3 Μερική ή εσφαλμένη έννομη προστασία
6.4 Καθυστερημένη έννομη προστασία
6.5 Άλλα ζητήματα που σχετίζονται με την έννομη προστασία
7. Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές
7.1 Παραπλανητικοί συμβατικοί όροι και προϋποθέσεις
7.2 Εσφαλμένη ή παραπλανητική ένδειξη τιμών/χρεώσεων και επισήμανση
7.3 Παραπλανητική διαφήμιση
7.4 Ανεπιθύμητες διαφημίσεις
7.5 Ανεπιθύμητα αγαθά ή υπηρεσίες
7.6 Επιθετικές πρακτικές πωλήσεων
7.7 Πρακτικές εξαπάτησης
7.8 Άλλες αθέμιτες εμπορικές πρακτικές
8. Συμβάσεις και πωλήσεις
8.1 Αθέμιτοι συμβατικοί όροι/μετατροπή συμβατικών όρων
8.2 Έλλειψη πληροφοριών
8.3 Επιβεβαίωση παραγγελίας (μη ληφθείσα/εσφαλμένη)
8.4 Περίοδος υπαναχώρησης/Δικαίωμα υπαναχώρησης
8.5 Πληρωμές (π.χ. προκαταβολές και δόσεις)
8.6 Άρση της σύμβασης
8.7 Ελάχιστη συμβατική περίοδος
8.8 Άλλα θέματα που αφορούν συμβάσεις και πωλήσεις
9. Αλλαγή παρόχου
9.1 Αλλαγή παρόχου
10. Ασφάλεια – καλύπτει τα αγαθά και τις υπηρεσίες
10.1 Ασφάλεια των προϊόντων – καλύπτει τα αγαθά και τις υπηρεσίες
10.2 Συσκευασία, επισήμανση και οδηγίες – καλύπτει τα αγαθά και τις υπηρεσίες
11. Προστασία της ιδιωτικής ζωής και προστασία των δεδομένων
11.1 Προστασία των δεδομένων
11.2 Ιδιωτική ζωή
11.3 Άλλα θέματα που αφορούν την προστασία της ιδιωτικής ζωής και των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα
12. Άλλα θέματα
1. Ποιότητα αγαθών και υπηρεσιών
1.1 Ελαττωματική, προκληθείσα ζημιά
Το αγαθό είναι ελαττωματικό, δεν λειτουργεί, προκάλεσε ζημία ή η υπηρεσία δεν εκπληρώθηκε πλήρως ή προκάλεσε ζημία.
Τέλος , για περισσότερη ενημέρωση στο Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Καταναλωτή 1520,”η στοepkxan@gmail.com και στο τηλ.2821092306 Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτηε
Ιωάννα Μελάκη
—
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35
Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306
Τα σχόλια είναι κλειστά.