Με αφορμή καταγγελίες Καταναλωτών, στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης,ότι τα ταξί των Χανίων δεν αποδέχονται πληρωμή με χρήση χρεωστικής η πιστωτικής κάρτας , λόγω έλλειψης τερματικού μηχανήματος POS, και έπειτα από έρευνα μας και επικοινωνία με τον Πρόεδρο της συλλογικότητας των ταξί Χανίων.κ.Ηλια Καραπατακη σας απαντάμε
Επί του παρόντος, η απόκτηση τερματικού μηχανήματος POS είναι προαιρετική και όπως μας ανέφερε ο κ.Κσραπστακης πολλά ταξί των Χανίων έχουν εγκαταστήσει τέτοιο τερματικό, από μόνοι τους, εξάλλου καλό θα είναι ο χρήστης των υπηρεσιών ταξί πριν επιβιβαστεί σε ένα ταξί αφενός.νσ έχει φροντίσει από κάποιο ΑΤΜ να έχει εφοδιαστεί με μετρητά ,αφετέρου να μπει στον κόπο να ρωτήσει εάν το ταξί δέχεται κάρτα
Τέλος διευκρινίστηκε ότι δεν υπάρχει η επιλεχτηκοτητα στους πελάτες, λόγω ηλικίας φύλου και εθνικότητας
Συμπερασματικά και επειδή η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, παρακολουθεί την κάθε εμπορική δραστηριότητα για την εφαρμογή της νομιμότητας , θα θέλαμε να ενημερώσουμε ότι τα ταξί των Χανίων, την εφαρμόζουν και μάλιστα .σε πάμπολλες περιπτώσεις έχουν δείξει όχι μόνο αριsτην επαγγελματική συμπεριφορά αλλά και μέγιστο κοινωνικού πρόσωπο
Σας υπενθυμίζουμε ότι η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, θα παραμείνει ανοιχτή όλο το Καλοκαίρι εφαρμόζοντας το ωράριο που έχει.αποφασισει το Διοικηiko της Συμβουλίου.
Για ενημέρωση και καταγγελίες στο τηλέφωνο 2821092306
Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελακη
Τα σχόλια είναι κλειστά.