Με την διοργάνωση ενός ακόμη επιτυχημένου σεμιναρίου στο οποίο συμμετείχαν ξενοδόχοι, διευθυντές ξενοδοχείων και Room Division Managers, η CHC Group προσέφερε στους συνεργάτες της τη δυνατότητα να ενημερωθούν για ζητήματα που αφορούν την αναβάθμιση της σχέσης μιας ξενοδοχειακής μονάδας με τους πελάτες της.
Το σεμινάριο, το οποίο έγινε τόσο με φυσική όσο και με διαδικτυακή συμμετοχή, προσανατολίστηκε στην αναλυτική παρουσίαση θεματικών ενοτήτων που άπτονται της οργανωτικής λειτουργίας μιας ξενοδοχειακής μονάδας και αποσκοπούν στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, την ικανοποίηση των πελατών και τη μείωση του λειτουργικού κόστους.
Παράλληλα, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από συνεργάτες της CHC Group από την GIATA, κύριο Δημήτρη Τζομπανάκη, για τις τελευταίες τάσεις της αγοράς αλλά και τα νέα εργαλεία που αφορούν την ποιοτική παρουσίαση των ξενοδοχείων. Επίσης, έγινε παρουσίαση από την πλατφόρμα TripAdvisor, από τους κυρίους Παναγιώτη Πελεκούδα & Κωνσταντίνο Τσάμη, για θέματα όπως ο τρόπος αναζήτησης διακοπών, οι πρώτες επιλογές των ταξιδιωτών, τα εργαλεία marketing, της ποιοτικής αναβάθμισης της προβολής ενός ξενοδοχείου. Τελειώνοντας, έγινε μία ακόμα παρουσίαση από την GDPR Team & Alpha Plan, από τους κυρίους Στέφανο Τοπάλη & Μανούσο Κλειδή, για εργασιακά ζητήματα επιχειρήσεων, θέματα εφαρμογής της νομοθεσίας και του κανονισμού δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν με απόλυτη επιτυχία και ικανοποίηση των συμμετεχόντων, καταγράφοντας το συγκεκριμένο σεμινάριο ως ένα από τα πλέον επιτυχημένα των τελευταίων ετών.
Τα σχόλια είναι κλειστά.