politika-kritis-header-ad
politika-kritis-header-ad
politika-kritis-header-ad
politika-kritis-header-ad

Παρουσιάστηκε η επικαιροποιημένη τουριστική στρατηγική του Δήμου Ηρακλείου στην Επιτροπή Τουρισμού και Επιχειρηματικότητας

Ημερομηνία:

Τα αποτελέσματα της μελέτης επικαιροποίησης της Τουριστικής Στρατηγικής του Δήμου Ηρακλείου παρουσιάστηκαν στη συνεδρίαση της Επιτροπή Τουρισμού και Επιχειρηματικότητας του Δήμου, η οποία πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Ελευθέριο Βενιζέλος» στη Λότζια, την Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου.
Όπως αναφέρθηκε από την ομάδα μελέτης το Ηράκλειο αποτελεί έναν από τους κορυφαίους και πλέον αναγνωρίσιµους ελληνικούς προορισµούς µε σηµαντικές δυνατότητες για τουριστική ανάπτυξη και επέκταση της τουριστικής περιόδου.
Η νέα τουριστική στρατηγική ακολουθώντας τις επιταγές του τουρισμού στην μετά covid εποχή θα πρέπει να κινηθεί σε τέσσερις βασικούς άξονες με πρωτεύοντες τη Βιωσιμότητα-Αειφορία και τον «έξυπνο» (smart) τουρισμό. Αναλυτικά οι άξονες είναι
• Άξονας 1: Βιωσιµότητα, Αειφορία και Προσβασιµότητα στον Τουρισµό (Sustainable Tourism)
• Άξονας 2: Έξυπνοι Προορισµοί (Smart Tourism)
• Άξονας 3: Τουρισµός Ειδικού Ενδιαφέροντος (Special Interest Tourism)
• Άξονας 4: Επαγγελµατικό και Επιχειρηµατικό Ταξίδι
Σημαντική για την επιτυχή εφαρμογή αυτής της στρατηγικής είναι η σύσταση Οργανισµού Διαχείρισης Προορισμού (DMO) που µπορεί να επιτελέσει καταλυτικό ρόλο στην προσπάθεια του Ηρακλείου να αξιοποιήσει αποτελεσµατικά τους πόρους και τα συγκριτικά πλεονεκτήµατα που διαθέτει, δηµιουργώντας το απαραίτητο πλαίσιο συνεργασίας µεταξύ του δηµόσιου και του ιδιωτικού τοµέα, της κεντρικής διοίκησης και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, φορέων και επιχειρήσεων της περιοχής, ώστε να διασφαλίζεται η συνέχεια στην προώθηση ενός βιώσιµου µοντέλου τουριστικής ανάπτυξης.
Μέλη της Επιτροπής που πήραν το λόγο εκφράστηκαν θετικά για την παρουσίαση της μελέτης τονίζοντας και την χάραξη τουριστικής στρατηγικής από το Δήμο. Επισημάνθηκε η αναγκαιότητα να καταστεί μέσα από επιχειρησιακό σχεδιασμό το Ηράκλειο ως βιώσιμος και έξυπνος τουριστικός προορισμός, ενώ όλοι μίλησαν για την ανάγκη ευρύτερων συνεργασιών.
Ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Γιώργος Σισαμάκης με την ολοκλήρωση της συνεδρίασης τόνισε: «Το Ηράκλειο έχει συγκεκριμένη τουριστική στρατηγική την οποία και εφαρμόζει με βασικό αξονα το γαστρονομικό τουρισμό, που σήμερα αποτελεί και εθνική τουριστική στρατηγική. Έχοντας ολοκληρώσει μια επιτυχημένη τουριστική χρονιά καλούμαστε να σχεδιάσουμε τα επόμενα βήματα μας λαμβάνοντας υπόψη τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της πόλης αλλά και παρεμβαίνοντας για να επιλύσουμε ζητήματα όπου είναι εφικτό. Με την παρούσα μελέτη έχουμε μια πολύ εμπεριστατωμένη πρόταση την οποία θα καταθέσουμε προς διαβούλευση και ενσωματώνοντας τις όποιες παρατηρήσεις θα προχωρήσουμε στην ψήφισή της. Είναι μάλιστα ευτυχής η συγκυρία που ως Ηράκλειο έχουμε συστήσει τον Αναπτυξιακό Οργανισμό «ΗΡΑΚΛΕΙΟ Μ.Α.Ε», που μπορεί να παίξει το ρόλο Οργανισµού Διαχείρισης Προορισμού και να συντονίσει στην πράξη το όλο εγχείρημα για ένα Ηράκλειο βιώσιμο- αειφόρο και έξυπνο προορισμό».

Προηγούμενο Άρθρο
placeholder text
Επόμενο Άρθρο
placeholder text

Ηράκλειο:Πιστοποίηση κλινικών εκπαιδευτών νοσηλευτών Πα.Γ.Ν.Η

Ορόσημο για την Νοσηλευτική Υπηρεσία του Πα,Γ.Ν.Η αποτελεί η...

Δήμος Ηρακλείου:Με πολύ εντατικούς ρυθμούς προχωρούν οι...

Αυτοψία του Αλέξη Καλοκαιρινού στο εργοτάξιο – Ολοκληρώνονται από...

Ηράκλειο:Πιστοποίηση κλινικών εκπαιδευτών νοσηλευτών Πα.Γ.Ν.Η

Ορόσημο για την Νοσηλευτική Υπηρεσία του Πα,Γ.Ν.Η αποτελεί η...

Δήμος Ηρακλείου:Με πολύ εντατικούς ρυθμούς προχωρούν οι...

Αυτοψία του Αλέξη Καλοκαιρινού στο εργοτάξιο – Ολοκληρώνονται από...
politika-kritis-header-ad
VAVOULAS GROUP 728×90
politika-kritis-ad
VAVOULAS GROUP 300×250
SYNKA 300X250
DOLE Μπανάνες 300Χ250
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑΣ – ΒΙΟΖΩΕΛ – 300Χ250
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑ- 3-ΦΟΥΡΝΟΣ ΧΩΡΙΑΤΙΚΟ 300Χ250
ΚΟΥΡΑΤΟΡΑΣ-4-GOD’S GIFT-CROISSANT-RETHYMNO-300X250
CANALE 300X250
politika-kritis-ad

Share post:

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related