Τη δημιουργία ενός τούνελ δύο χιλιομέτρων στο ύψος του Κακού όρους με όριο ταχύτητας τα 70 χιλιόμετρα, δίνοντας στον νέο ΒΟΑΚ έναν άλλο χαρακτήρα, ενός σύγχρονου και ασφαλούς δρόμου, προτείνει, μεταξύ άλλων, η Περιφέρεια Κρήτης για τις “συνδέσεις” των πόλεων με τον νέο ΒΟΑΚ ενώ το θέμα θα απασχολήσει τη μονοθεματική συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Κρήτης στις 30 Αυγούστου υπό τον ΓΓ Γιάννη Καρνέση
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με όσα δήλωσε στο “Ράδιο Κρήτη” και τον Μανώλη Αργυράκη που ανέδειξε το θέμα ο Αντιπεριφερειάρχης Περιβάλλοντις Νίκος Ξυλούρης, στις 30 Αυγούστου, στην Κρήτη αναμένεται ο Γενικός διευθυντής Συγκοινωνιακών Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Καρνέσης, όπου θα τεθεί το κορυφαίο αυτό θέμα της σύνδεσης των πόλεων με τον ΒΟΑΚ
Σε ό,τι αφορά στην προβλεπόμενη “παράκαμψη” του Ηρακλείου για τη σύνδεση δηλαδή του ΒΟΑΚ με την πόλη του Ηρακλείου, ο κ. Ξυλούρης επισήμανε ότι ουσιαστικά “διχοτομείται” η πόλη του Ηρακλείου
Γι’ αυτό και η Περιφέρεια Κρήτης, όπως είπε, προτείνει τη δημιουργία κόμβου στο ύψος του ΠΑΓΝΗ στον νέο ΒΟΑΚ, ώστε να αποσυμφορείται η κίνηση ενώ για τον κόμβο της Φοινικιάς ζητείται να μην αναλάβει ο Δήμος Ηρακλείου το εν λόγω έργο και να “τρέξει” ως ενιαίο.
Επίσης, προτείνεται η σύνδεση του ΒΟΑΚ με τη ΒΙΠΕ Ηρακλείου, ενώ το κυριότερο απο όσα προτείνονται είναι η δημιουργία ενός τούνελ δύο χιλιομέτρων στο ύψος του Κακού όρους με όριο τα 70 χιλιόμετρα, δίνοντας όπως είπε στον νέο ΒΟΑΚ έναν άλλο χαρακτήρα, ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου.
Εντείνεται, την ίδια ώρα, η αγωνία για την περιβαλλοντική καταστροφή που είναι προ των πυλών στην περιοχή της Άγνου, κοντά στην παράκαμψη της Χερσονήσου, όπου ένας μοναδικός “πνεύμονας” πρασίνου κινδυνεύει να χαθεί καθώς η μελέτη για το αεροδρόμιο στο Καστέλι προβλέπει το ξεπάτωμα των πλατάνων και την καταστροφή της περιοχής, αντί για την κατασκευή μιας σήραγγας, που απορρίπτεται για οικονομικούς λόγους, σύμφωνα με τον Αντιπεριφερειάρχη Περιβάλλοντος.https://www.ekriti.gr/
Τα σχόλια είναι κλειστά.