Επιτήδειοι ψάχνουν τρόπους με αφορμή την πλατφόρμα του power pass
Λίγο πριν πιστωθούν τα χρήματα στους λογαριασμούς των καταναλωτών για το power pass, κάποιοι προσπαθούν να βρουν τρόπους προκειμένου να εξαπατήσουν τους πολίτες με αλίευση των προσωπικών στοιχειών.
Ήδη αρκετά περιστατικά έχουν καταγραφεί τις τελευταίες μέρες, με αφορμή την πλατφόρμα του power pass και η ΔΕΗ έχει εκδώσει και σχετική ανακοίνωση.
Τι πρέπει να προσέξετε
Συγκεκριμένα, επιτήδειοι επιχειρούν μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων ή ακόμα και τηλεφωνημάτων να αποσπάσουν το pin της κάρτας πολιτών ή άλλα στοιχεία των τραπεζικών τους λογαριασμών, προκειμένου να έχουν πρόσβαση σε αυτούς για να υποκλέψουν χρηματικά ποσά.
Μάλιστα, η ΔΕΗ προχώρησε σε ανακοίνωση σχετικά με τα περιστατικά phising που καταγγέλθηκαν από πολίτες, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν θα ζητήσει ποτέ από τους πελάτες τα στοιχεία e-banking και το IBAN του λογαριασμού τους.
Τι λέει τεχνικός της ΔΕΗ
Ο Πρόεδρος της Ένωσης Τεχνικών ΔΕΗ, Κώστας Μανιάτης, μιλώντας στην ΕΡΤ τόνισε ότι κανείς από τους εργαζόμενους του Ομίλου δεν έχουν κανένα δικαίωμα να ζητήσουν προσωπικά στοιχεία, είτε είναι λογαριασμοί, είτε είναι μυστικοί αριθμοί.
«Ακόμα και οι τεχνικοί που πάνε στα σπίτια δεν έχουν δικαίωμα να μπουν εντός της όποιας οικίας. Απαγορεύεται και δεν το κάνει κανένας τεχνίτης. Πρέπει να το καταλάβουν όλοι οι πολίτες» πρόσθεσε.
Τα σχόλια είναι κλειστά.