Σε πανδημία εξελίσσονται οι ακυρώσεις και οι καθυστερήσεις πτήσεων από το εξωτερικό λόγω έλλειψης προσωπικού στις αεροπορικές εταιρείες.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα έως τώρα εντοπίζεται στις πτήσεις από Αγγλία και Γερμανία, ενώ οι ταξιδιώτες διαμαρτύρονται στα ξένα τηλεοπτικά δίκτυα για τις κατεστραμμένες διακοπές τους καθώς μένουν εγκλωβισμένοι σε τεράστιες ουρές στα αεροδρόμια εν μέσω ενός πλήθους ακυρωμένων πτήσεων.
Πλήρωσαν επιπλέον 6.000 λίρες για να ταξιδέψουν από την Κρήτη στο Λονδίνο
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Tornosnews, xιλιάδες Βρετανοί βρέθηκαν καθηλωμένοι στο εξωτερικό την περασμένη εβδομάδα καθώς οι πτήσεις επιστροφής τους ακυρώθηκαν, με ορισμένους εξ αυτών να παίρνουν την απόφαση να πληρώσουν επιπλέον ποσά προκειμένου να επιστρέψουν με άλλη αεροπορική εταιρία.
“Από το εξωτερικό το πρόβλημα”, λέει ο αερολιμενάρχης Γ. Πλιάκας
Οι αεροπορικές εταιρίες ακύρωσαν εκατοντάδες πτήσεις λόγω ελλείψεων προσωπικού, και σε πολλές περιπτώσεις οι ειδοποιήσεις έγιναν την τελευταία στιγμή.
Ενώ ορισμένες οικογένειες δεν έφτασαν ποτέ στον προορισμό τους ή έφτασαν με καθυστέρηση, άλλες διαπίστωσαν ότι υπήρχε πρόβλημα και στις πτήσεις επιστροφής.
Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το BBC, ο Βρετανός τουρίστας Harshal Shah μαζί με την οικογένειά του έμειναν καθηλωμένοι στην Κρήτη καθώς η πτήση επιστροφής τους η οποία είχε προγραμματιστεί για τη Δευτέρα, ακυρώθηκε.
Αντί να περιμένει για νέα πτήση της EasyJet ο κ. Shah, η οικογένεια και οι φίλοι του δαπάνησαν συνολικά 6.000 λίρες επιπλέον του αρχικού κόστους πτήσεων προκειμένου να επιστρέψει στο Μπέρμιγχαμ με πτήση της Jet2 ενώ κάλυψε και τις μεταφορές με ταξί προς το σπίτι του στο Λονδίνο.
Η επόμενη πτήση της EasyJet ήταν την Πέμπτη, επομένως οι τουρίστες αποφάσισαν να κάνουν κράτηση για νέα πτήση με την Jet2, καθώς ανησυχούσαν ότι η επιστροφή τους θα παρατεινόταν περαιτέρω, με τα παιδιά να χάνουν ημέρες από το σχολείο και τους ενήλικες από την εργασία.
Ο κ. Shah, ο οποίος είχε μείνει μία εβδομάδα στην Κρήτη με την οικογένεια και τους φίλους του, κάνοντας τις πρώτες διακοπές μετά τον κορωνοϊό, δήλωσε ότι μόλις τέσσερις ώρες πριν την αναχώρηση της πτήσης, έλαβε μήνυμα από την EasyJet, με το οποίο ειδοποιήθηκε ότι η πτήση επιστροφής είχε ακυρωθεί.
Οικογένεια έφθασε με 32 ώρες καθυστέρηση στην Κρήτη
Σύμφωνα με άλλα δημοσιεύματα, ένα οκτάχρονο κορίτσι έμεινε με δάκρυα στα μάτια μετά από καθυστέρηση 32 ωρών για τις διακοπές της οικογένειάς της στην TUI αξίας 8.000 λιρών. Η Μάρθα και η οικογένειά της σχεδίαζαν να ταξιδέψουν στο Ηράκλειο της Κρήτης, προτού η πτήση τους ακυρωθεί λόγω του «σαρωτικού» χάους στο αεροδρόμιο και της έλλειψης προσωπικού εδάφους.
Η οικογένειά της είναι μία από τις πολλές που έμειναν απογοητευμένες, καθώς περίμεναν στον διάδρομο προσγείωσης για τέσσερις ώρες πριν ο πιλότος τους πει ότι η πτήση τους ακυρώθηκε.
Η Κέιτ, 44 ετών, ο Μπεν, 45 ετών, ο Νόα, 10 ετών και η Μάρθα, 8 ετών, ενημερώθηκαν ότι η πτήση τους είχε προγραμματιστεί εκ νέου για την επόμενη ημέρα, ωστόσο η πτήση και πάλι ακυρώθηκε. Τελικά πέταξαν για την Κρήτη 36 ώρες μετά.
«Όταν το αεροπλάνο τελικά απογειώθηκε, όλοι ζητωκραύγασαν. Έκλαψα – ήμουν τόσο συγκινημένη. Δεν είχα κοιμηθεί το προηγούμενο βράδυ ανησυχώντας αν θα έπρεπε να πω στα παιδιά μου ότι δεν μπορούσαν να πάνε πια διακοπές», είπε η Κέιτ.
Η μητέρα δύο παιδιών είπε ότι όταν έφτασαν στο ξενοδοχείο τους τα παιδιά της ήταν πεινασμένα και κουρασμένα, ενώ εκείνη και ο σύζυγός της ήταν συναισθηματικά εξαντλημένοι. Εξήγησε ότι οι διακοπές, οι οποίες ήταν πλέον μικρότερες από τις προγραμματισμένες, ήταν οι πιο ακριβές διακοπές που είχαν κάνει και χρειάστηκαν χρόνια για να μαζέψουν χρήματα.
Από την πλευρά της η TUI δήλωσε:
«Ενώ κάθε καθυστέρηση και ακύρωση είναι λυπηρή, η συντριπτική πλειονότητα των πτήσεών μας εκτελούνται κανονικά, με περισσότερους από 26.000 πελάτες να απογειώνονται χθες για διακοπές. Θα θέλαμε να ζητήσουμε και πάλι συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε και ευχαριστούμε τους πελάτες για την κατανόησή τους».
Πλιάκας: Οι καθυστερήσεις είναι από το εξωτερικό
Ο αερολιμενάρχης Γιώργος Πλιάκας είπε στην “Π” ότι οι ακυρώσεις πτήσεων και οι καθυστερήσεις αφορούν σε πτήσεις εξωτερικού και κυρίως από την Αγγλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία.
“Μία πτήση μπορεί να ακυρωθεί ή να καθυστερήσει κάποιες ώρες. Αλλά αυτό το πρόβλημα δημιουργείται απ’ έξω, εμείς προσπαθούμε να εξυπηρετήσουμε την ροή των επιβατών όσο καλύτερα μπορούμε”, σημείωσε.https://www.patris.gr/
Τα σχόλια είναι κλειστά.