Aλλάζουν χέρια μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες της Κρήτης
Aλλάζουν χέρια μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες της Κρήτης
Στο επίκεντρο του τουριστικού επενδυτικού ενδιαφέροντος που αναμένεται να αυξηθεί ακόμη περισσότερο μετά το τέλος της πανδημίας, βρίσκεται η Κρήτη που τραβάει σαν “μαγνήτης” τους επενδυτές.
Μεγάλος ξενοδοχειακός όμιλος και διεθνείς αλυσίδες θέλουν να έχουν παρουσία στο νησί, στοχεύοντας σε
ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων ενώ ξενοδοχεία ντόπιων επιχειρηματιών, αλλάζουν χέρια σε επίπεδο εξαγοράς ή διαχείρισης.
Το Ξενία στον Καρτερό
Σύμφωνα με την εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ, υπάρχει ισχυρό ενδιαφέρον και για την αξιοποίηση του Ξενία στον Καρτερό.
Ήδη έχουν γίνει οι πρώτες επαφές και συζητήσεις για το ιστορικό ξενοδοχείο που ανήκει στο Δημόσιο και εδώ και δεκαετίες παραμένει ερείπιο.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το ενδιαφέρον προέρχεται από ανθρώπους του επιχειρηματικού κλάδου
που ήδη δραστηριοποιούνται με ξενοδοχείο στην περιοχή και πρόσφατα εξαγόρασαν μια ακόμη μονάδα από τις παλαιότερες και γνωστότερες στον Καρτερό.
Πριν δύο εβδομάδες ο τουριστικός πράκτορας κ. Σαατσάκης ενοικίασε αναλαμβάνοντας τη διαχείρισή του, το γνωστό ξενοδοχείο Malia Bay της οικογένειας Κασσαβέτη. Προ των πυλών βρίσκεται η υπογραφή συμφωνίας για εξαγορά πολύ γνωστού ξενοδοχείου στη Χερσόνησο από επίσης γνωστή επιχειρηματική οικογένεια που δραστηριοποιείται δυναμικά στον τουριστικό κλάδο.
Η οικογένεια των επιχειρηματιών που πωλούν το συγκρότημά τους έχουν 4 ακόμη ξενοδοχεία στην Αθήνα.
Άνθρωποι από την κτηματομεσιτική αγορά λένε ότι υπάρχει έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον για την Κρήτη από την Ελούντα μέχρι τα Χανιά, και όχι μόνο.
Οι ξενοδοχειακές αλυσίδες επικεντρώνουν ως επί το πλείστον το αγοραστικό ενδιαφέρον τους σε ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων 200-300 δωματίων δίπλα στη θάλασσα.
Ν. Βλατάκης: Υπάρχουν πολλά χρήματα που θα επενδυθούν
Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κρήτης Μιχάλης Βλατάκης, είπε
στην “Π” ότι το ενδιαφέρον επενδύσεων στην Κρήτη είναι δεδομένο με τη δημιουργία νέων μονάδων και την
εξαγορά ξενοδοχείων.
“Μετά την πανδημία, το ενδιαφέρον για επενδύσεις θα γίνει ακόμη μεγαλύτερο”, είπε ο κ. Βλατάκης, υπογραμμίζοντας ότι υπάρχουν πολλά χρήματα που θα επενδυθούν.
“Μαγνήτης” τα πεντάστερα
Αυτή την περίοδο, όπως αναφέρουν “Τα Νέα”, διεθνείς αλυσίδες όπως οι Mandarin Oriental, Rosewood Hotels & Resorts, Edition Hotels, 1 Hotels, Rocco Forte, είναι μερικά από τα πολύ γνωστά διεθνή luxurius ονόματα που έχουν αυτή την περίοδο στραμμένο το βλέμμα τους στην Ελλάδα. Στόχος τους είναι να αποκτήσουν παρουσία για πρώτη
φορά είτε στην πολυσυζητημένη Αθηναϊκή Ριβιέρα, μέσω του μεγαλεπήβολου project του Ελληνικού, είτε για τους προορισμούς-«πρωταθλητές» του ελληνικού τουρισμού όπως η Μύκονος, η Κρήτη και η Σαντορίνη.
Σύμφωνα με ξενοδοχειακές πηγές, η Ελλάδα βρίσκεται πίσω στο κομμάτι του τουρισμού πολυτελείας σε σύγκριση με άλλους προορισμούς της Μεσογείου και πολύ περισσότερο σε «επώνυμες» παρουσίες.
Ακριβώς αυτό σπεύδουν να αξιοποιήσουν οι μεγάλες ξένες αλυσίδες που πραγματοποιούν επαφές για την τοποθέτησή τους στους προορισμούς της λεγόμενης «πρώτης γραμμής».
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, από το σύνολο των 10.052 ξενοδοχειακών μονάδων που διέθετε η Ελλάδα στο τέλος του 2020, μόλις 651 κατατάσσονται στην κατηγορία των 5 αστέρων.
Τα σχόλια είναι κλειστά.