Την Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2020, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, υπό την προεδρία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή, και με τη συμμετοχή του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη, του Γενικού Γραμματέα Υποδομών, κ. Γιώργου Καραγιάννη, του Περιφερειάρχης Κρήτης, κ. Σταύρου Αρναουτάκη, του Αντιπεριφερειάρχη Χανίων, κ. Νίκου Καλογερή, του Δημάρχου Πλατανιά, κ. Γιάννη Μαλανδράκη, του Δημάρχου Κισάμου, κ. Γιώργου Μυλωνάκη και του Εντεταλμένου Δημοτικού Συμβούλου Κισάμου, κ. Νεκτάριου Κουμάκη.
Η σύσκεψη είχε ως κύριο αντικείμενο το σχεδιαζόμενο νέο σύγχρονο ΒΟΑΚ, όπου – σε συνέχεια σειράς εγγράφων και παρεμβάσεων των παρόντων αυτοδιοικητικών – παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι θέσεις και τα επιχειρήματα για την αναγκαιότητα μελέτης και κατασκευής κλειστού αυτοκινητόδρομου στο τμήμα Χανιά – Πλατανιάς – Κίσαμος. Επιπλέον, συζητήθηκε και η ολοκλήρωση και υλοποίηση της υπό μελέτη Παράκαμψης Κισάμου και η επέκτασή της έως το Λιμένα Καβονησίου.
Επίσης, συζητήθηκαν τα θέματα των βραχυπρόθεσμων παρεμβάσεων αποκατάστασης κατολισθήσεων στην υφιστάμενη υποδομή του ΒΟΑΚ. Πέρα από την εν εξελίξει συμβασιοποίηση του έργου για Μαυρομούστακο και Μεγάλα Χωράφια, σχετικά έργα αφορούν θέσεις στο τμήμα Σούδα – Καλύβες, στο τμήμα Σταλός – Γαλατάς και κοντά στα Νοπήγεια. Ακόμα έγινε αναφορά στα έργα οδικής ασφάλειας στο τμήμα Γεωργιούπολη – Πετρές και στο τμήμα Σούδα – Καλύβες.
Τέλος έγινε συζήτηση για θέματα και προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ΟΤΑ για την υλοποίηση μελετών και έργων στα πλαίσια του υφιστάμενου νομικού πλαισίου (Ν.4412/2016) και για προτάσεις τροποποίησής του. Συζητήθηκε επίσης η έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού, κυρίως τεχνικών και υποβλήθηκαν συγκεκριμένες προτάσεις στον Υπουργό, ο οποίος δεσμεύτηκε να τις εξετάσει.
Τα σχόλια είναι κλειστά.