Παπά-Ανδρέας Κεφαλογιάννης: «Δεν μπορώ ως Έλληνας, ως άνθρωπος, ως Κρητικός, ως ρασοφόρος να συμφωνήσω»
Παπά-Ανδρέας Κεφαλογιάννης: «Δεν μπορώ ως Έλληνας, ως άνθρωπος, ως Κρητικός, ως ρασοφόρος να συμφωνήσω» . Ο πατήρ Ανδρέας Κεφαλογιάννης εκφράζει …
Ο πατήρ Ανδρέας Κεφαλογιάννης εκφράζει την λύπη και τον προβληματισμό του για τις αλλαγές και στέλνει ηχηρότατο μήνυμα προς τους βουλευτές που προτίθενται να ψηφίσουν τις αλλαγές
Στα χαρακώματα βρίσκονται πλέον Εκκλησία και κυβέρνηση μετά τα αποτελέσματα της πρόσφατης Ιεραρχίας και την ταφόπλακα στην πρόταση Τσίπρα-Ιερώνυμου.
Παράλληλα ετοιμάζονται να πλήξουν εκ νέου την πίστη μας με τις αλλαγές του ποινικού κωδικού στις οποίες μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται κάποιες που έχουν να κάνουν με την βλασφημία, την εξύβριση νεκρών κλπ.
Για αυτό και η ΔΙΣ την περασμένη εβδομάδα αποφάσισε να παρέμβει για το θέμα της αναθεώρησης του Ποινικού Κώδικα και συγκεκριμένα για την κατάργηση των άρθρων 198, 199 και 201 που αφορούν στην κακόβουλη βλασφημία, στην καθύβριση θρησκευμάτων και στην περιύβριση νεκρού, γεγονός -που όπως αναφέρει η ανακοίνωσή της-”θα έχει αρνητικά αποτελέσματα για το αγαθό της θρησκευτικής και κοινωνικής ειρήνης, θέμα που αφορά και όλες τις δραστηριοποιούμενες στον τόπο μας γνωστές θρησκείες”.
Ανοίγοντας το «Φάκελο Βλασφημία» το ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ, το Σάββατο, αναφέρθηκε στις επερχόμενες αλλαγές, στις πρώτες παρεμβάσεις Ιεραρχών και στο τι ισχύει σε διεθνές επίπεδο.
Σήμερα επανέρχεται και ο λόγος δίνεται στους απλούς κληρικούς.
Σε αποκλειστική του δήλωση στο ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ ο Κρητικός “Παπαφλέσσας” πατήρ Ανδρέας Κεφαλογιάννης εκφράζει την λύπη και τον προβληματισμό του για τις αλλαγές και στέλνει ηχηρότατο μήνυμα προς τους βουλευτές που προτίθενται να ψηφίσουν τις αλλαγές.
Συγκεκριμένα αναφέρει:
“Λύπη προκαλεί η απόφαση για την εξέταση, που αφορά στην κατάργηση των άρθρων σχετικά με την καθύβριση Θρησκευμάτων και καθύβριση νεκρού, σύμφωνα με το προσχέδιο και την πρόταση της επιτροπής που αφορά στο συγκεκριμένο νόμο.
Τα άρθρα αυτά μεταξύ άλλων φροντίζουν ώστε να υπάρχει ο απαραίτητος σεβασμός μεταξύ των μελών μιας κοινωνίας, να υπάρχει όλο το πλαίσιο εκείνο που βοηθάει στο να διατηρείται η Ειρήνη όπως επισημαίνει και η επίσημη εκκλησία μας στις κοινωνίες μεταξύ των ανθρώπων, που έχουν διαφορετικές ιδεολογικές, οικονομικές, θρησκευτικές και φυλετικές ταυτότητες.
Δεν είναι δυνατόν να μετατραπεί σε πλημμέλημα το αδίκημα και να καταργηθεί η διάταξη και γενικά οι διατάξεις που αφορούν στην ύβρη για τα Θεία και στην ύβρη για τους νεκρούς μας.
Μπορεί κάποιοι να μιλούν για την ελευθερία του ατόμου και των ανθρώπων, η ελευθερία όμως προστατεύεται μόνο όταν υπάρχει ο σεβασμός, η μνήμη και η θέληση, να διατηρήσουμε τους ανθρώπους σε ηρεμία, τις κοινωνίες μας σε ηρεμία και τους κεκοιμημένους μας σε ηρεμία.
Δεν μπορώ ως Έλληνας, ως άνθρωπος, ως Κρητικός, ως ρασοφόρος να συμφωνήσω με την βλασφημία του Θεού. Δεν μπορώ να συμφωνήσω με την περιύβριση ενός νεκρού όποιος και αν είναι, από όπου και αν προέρχεται. Δεν είναι δυνατόν να δεχτώ την περιύβριση ενός τάφου, ενός θρήνου, του πόνου, να ανεχτώ συμπεριφορές, οι οποίες δείχνουν πως για να αισθανθεί κάποιος ελεύθερος πρέπει να ανακόψει την πορεία Ειρήνης των άλλων ανθρώπων.
Δεν θα καταδικάσω όλους όσοι καθυβρίζουν, ασχημονούν, για τα Θεία, για τους νεκρούς μας, για την ορθόδοξη εκκλησία μας. Θα προσπαθήσω να νουθετήσω, όπως το ίδιο θα πράξω εάν διαπιστώσω ότι καθυβρίζονται ή ασχημονούν κάποιοι για άλλα θρησκεύματα, προς άλλους ανθρώπους, άλλων φυλών χωρίς διάκριση.
Είναι η αγάπη χωρίς διάκριση; Όχι. Είναι ο σεβασμός χωρίς διάκριση; Όχι. Γιατί η Ειρήνη δεν έχει διακρίσεις… Απλώνεται από μία αγκαλιά και φτάνει σε έναν ολόκληρο πλανήτη.
Αυτό ας σκεφτούν και στην επιτροπή τη νομοπαρασκευαστική, κυρίως όμως αυτό ας σκεφτούν όλοι όσοι σηκώσουν ψηλά το χέρι και ψηφίσουν “Ναι” στο συγκεκριμένο νόμο και στις συγκεκριμένες αλλαγές. Η χώρα μας μπορεί να μάχεται, να αγωνίζεται για την Ελεύθερη σκέψη και την Ελευθερία, δεν μπορεί όμως να δεχτεί η κοινωνία της, ούτε τη βλασφημία των Θείων ούτε την περιύβριση των νεκρών”.
Πηγή: Πενταπόσταγμα
Τα σχόλια είναι κλειστά.